Lille Trille 2015 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Og ble gledelig overrasket - her hos oss betaler arbeidsgiver ut fødselspenger, som de får refundert fra NAV (tror det var sånn), og da får jeg utbetalt fullt med feriepenger også neste år, selv etter et år i permisjon. Så da kan jeg ta ut fullt med ferie neste år uten å tenke på økonomien.... Dermed må jeg sette meg ned og tenke ut hvortid jeg vil ha ferie neste år....he,he... reiser snart på ferie og så må jeg allerede nå tenke på neste års ferie da det skal ned på papiret før jeg går ut i permisjon i midten av august;) Tihii.... Men ble veldig gledelig overrasket - så da blir jo plutselig permisjonstiden noe lengre også fordi jeg tar ferie før jeg begynner på jobb igjen. Noen andre som snart skal på ferie? Jeg er i uke 28/29 (28+1), og reiser på ferie neste uke, og gleder meg masse:) Ha en fortreffelig dag damer:)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ja samme med arbeidsgiveren min, de betaler også fullt ut feriepenger neste år etter ett år i permisjon. Jeg er organisert i FO og i overenskomsten der hadde de kommet fram til dette. Herlig!! )
Sluffsa Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har det å slik, arbeidsgiver forskuterer ut lønn og får det etterbetalt fra NAV, er skikkelig godt!!!! blir bra når feriepengene kommer til neste år....
Nusse_83 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hei så godt at du fortalte det med ferie for neste år. Har ikke tenkt på det engang.. Men regner med at samme reglene gjelder for meg også. Ang ferie får jeg drømme om den senere da jeg bare har 7 uker igjen til termin og ikke regner med at det blir noe særlig reising på meg. Men man kan jo kose seg hjemme også. God ferie!
Lille Trille 2015 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja - var redd det ble en ganske slunken lommebok neste sommer liksom, men nå ble jeg glad:) 3-4 uker ferie i tillegg til permisjon og ha min. 1 uke på lur til juleferie - det jo luksus:) Hurra for jobben min:)
Lille Trille 2015 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Men hvordan i all verden klare å sette en dato for neste års ferie .....hmmmmm......men har vel ikke så mye å si egentlig - så lenge jeg vet hvor mange uker jeg vil ta, så blir det jo samme antall uker uansett om jeg tar det i juni, juli eller august - permisjonstiden forflytter seg jo samme lengde uansett så lenge jeg tar det før permisjonstiden går ut.... Regner med at jeg får byttet datoene hvis jeg bare er tidlig ute.....tror dere ikke det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå