Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vet jeg hadde EL mandag 4 juni! Positive EL tester søndag og mandag ( testet 2 ganger om dagen! ) I går merket jeg disse berømte livmorbåndene som begynner å strekke seg, og i natt har jeg vært oppe mange ganger og tisset!!! Drakk ikke mye i går kveld, og det var mest melk, og pleier aldri å være sånn! Det er jo 5 dager til ikm og det skal jo være alt for tidlig å kjenne slike symtomer ennå, har barn fra før og har IKKI kjent det så tidlig! Det jeg lurer på er om det kan være tvillinger når man kjenner symtom så tidlig? Skal teste mandag!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 I mitt forrige svangerskap fikk jeg tvillinger. Jeg hadde ikke slike symptomer SÅ tidlig. MEN alle er jo forskjellige. Selv om ikke jeg hadde slike symptomer så tidlig så kan det jo hende at det er sånn for deg. Masse lykke til ihvertfall. =)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ok, takk for svar! :-) Hadde jo vært moro med tvillinger også, da hadde det virkelig blitt storfamilie! :-) Jeg er ikke av tvilling-slekt, men mitt andre barn var egentlig tvilling! Var 2 foster da vi var på UL i uke 7-8 men det var bare den ene som hjertet hadde begynt å slå på, og den som ikke ble noen baby ble absorbert av kroppen min!
gabi Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 I mitt første svangerskap begynte puppene mine å vokse, med veldig ubehagelige voksesmerter, allerede 5 dager etter EL. Da var jeg bare gravid med 1. Det varierer jo hvor raskt egget fester seg i livmoren, så det har vel kanskje bare gått raskt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå