Lene83*har født* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Noen som vet hvor jeg kan bestille sånne disney border til barnerommet? Og kanskje noen ole brum bilder å slik
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 mener de hadde noe sånt på alexi.no
futte (tm) Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 De har noe sånt på Toys'r'us og. Men kan vel ikke bestilles derfra.
Lene83*har født* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Jepp har kikket litt der,men dem har ikke inne på lager..regner med det tar litt tid å få det da..
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 De har hvertfall ole brum og snehvit- lamper på living.. ellers pleier de å ha sånne bilder i leketøysbutikker:) Jeg fikk mange sånne disneyfigurbilder da jeg var yngre. De har jeg tatt vare på så tulla kan få dem:)
bassen2 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 du kan gå til en FARGERIKET butikk.. i en barnetapetbok fra i år fra decofun, kan du bestlle alt fra bård til gardiner og lamper og figurer og gardiner, hele pakken altså, vi som sagt fargeriket.........nesten hele boken er disney..kanon mye fint.. håper du har en butikk i nærheten av deg.......ANBEFALLES til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå