Gå til innhold

UV-drakter

ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe UV-drakt til dattera mi på 14 mnd.

Har dere noen å anbefale? Hva er prisen? Er det best med hel drakt eller todelt? De må vel taes av for å tørke med en gang de har badet, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler absolutt Stingray klorresistent badetøy, det har faktor 50 og er meget anerkjent i hele verden, blant annet i Australia, og er anbefalt av hudleger... www.mamut.com/sunwear

Skrevet

Jeg kjøpte vår på taxfree da, er kjempefornøyd. Hadde hel drakt i fjor, da var hun baby, nå som hun går og er stor jente (21 mnd) syns jeg det var perfekt med todelt. Når hun badet så tok jeg av drakten, ikke lange stunden de bader om gangen, og brukte en bade t-skjorte i stedet. Kjøpte uv hatt også, helt supert. Hun var den eneste av barna som ikke ble brent, selv om vi smurte faktor 50 på de andre. Greit å slippe å smøre så mye på små, utålmodige krabater som ikke vil stå stille. :o)

De tørker fort hvis du velger å la hun bade med den på da.

Skrevet

Takk for svar :)

Titta på nettisden til mamut - de var fine, men synes de var dyre- også kommer jo frakt i tillegg.

Skrevet

tror du kan bestille de rett fra autralia... og det er også fraktfritt:) har tenkt å kjøpe slike selv:)

Skrevet

www.stingray.com.au

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Vi kjøpte en hel UV drakt med korte armer og bein...Angrer ikke et sekund på den.Kostet 300 kr og er av merket Oggi.

Lillegutt har badet med den på og gått med den til den tørker igjen...

Tørker fort,og bare greit med kjølen den gir i våt tilstand...Med den heten vi har hatt iallefall!

Skrevet

de selger uv drakter med faktor 50 på ellos.no

Skrevet

feks en hel drakt med korte armer og bein vil koste 550kr inkl frakt på den norske siden ser jeg.. men bestiller du fra australia vil den samme koste under 300kr.. mener å ha hørt de skriver ned summen du handler for så du slipper moms og toll her i Norge også:)

Skrevet

Du trenger ikke at de av for å tørke. Litt av hensikten er jo at de skal ha de på så lenge de er i solen!!!!! Blir jo like utsatt for sol når de leker i sanden som når de er i vannet.

UV draktene er av veldig tynt materiale, og de tørker fort. dersom du vil ta de av når hun blir våt, bør du ha 2 draket å bytte på med.....

Vi brukte hel drakt (korte armer og korte ben) til poden av ca 2 år, da byttet vi til todelt.

Skrevet

hvor er det best og kjøpe de??

har hørt et de finnes på apoteket og, noen som har prøvd de??

kan de brukes med bleie på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...