Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei jenter!! For 7 uker siden har jeg starte med sammentrekkning som både jormord og lege kvalifisere som rier pga de er regelmessige og langvarige. Jeg har tatt meg 4 runder allerrede på sykehus ( de siste 2 uker )hvor alle har tenkt at jeg var i gang med fødselen. De har vært så regelmesige som hver 6 og 4 minut inntil 2 1/2 dag, så kommer uregelmessige igjen. Har ikke gå opp enn bare 2 cm åpningen. Jeg er så død sliten. Kan ikke bare starte, så bli ferdig med det? I tilleg har jeg bekkenløsning og det hjelper veldig lite. For ikke gå ut en lang tur, får ikke sove i fred, og ikke site heller. :-( Har blitt litt depresiv pga dette. Ønsker meg fødselen Nå!!! :-( Beklager hvis jeg er for negativ, det er være frustrasjon som og behov for litt støtte som gjør at jeg kan si alt dette. Lylle til alle sammen.
Nusse_83 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei sender en trøsteklem og håper at alt kommer i gang for deg og at du snart får holde den lille i armene dine Lykke til!
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Hei! forstår deg godt, jeg har selv 61 dager igjen. Sliter med bekkenløsning og søvn. Det er rett og slett ikke godt å ligge med bekkenløsningen. Går oppe halve natten, hos meg er det faktisk bedre å bevege seg veldig rolig. Så det blir en del turer med meg, men det har jeg begynt å slite med nå, får nedpress og smerter nederst i magen og magene blir knall hard hvis jeg er i for mye aktivitet. Men det gir seg heldigvis innen 30 min hvis jeg er helt i ro. Skal til jordmor på fredag og skal fram til det ta det mest mulig med ro. jeg forstår godt at du ønsker å bli ferdig når du har det slik. Jeg håper selv at jeg føder litt før tiden, for tanke å gå slik i mangen uker tapper man for krefter. Håper for din del at det skjer noe snart. Du får prøve å slappe av og nyte finværet. Vet det ikke er lett når man er sliten og når man har kommet til et vist punkt, føler man at det ikke hjelper å slappe av heller, da man har så underskudd på søvn. Ta deg en lur midt på dagen når du føler deg mest trøtt hvis du har mulighet, det har jeg begynt med, er da litt mere opplagt når min kjære kommer hjem fra jobb. Håper at noen kan sende deg litt fødestøv, for det har ikke jeg mye av litt tidlig. Og at du skriver en av dagene at du er på vei til føden og vi ikke hører i fra deg på 2-3 dager. Lykke til videre i svangerskapet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå