Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Etter 7 år som blondine, har jeg nå fått nok Jeg vil bli brunette, og jeg vil prøve meg på hjemmefarging. Jeg ønsker meg en lys brun farge, med et gyldent/rødt skjær. Hvilket produkt anbefaler dere?
Bimmer´n Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Anbefaler deg å gå på f.eks Vita og be om råd der!! Jeg har selv vært ihuga salonggåer, men etter å ha flyttet til Norge, ble det umuuulig (prisene gjør vondt:-) Jeg hjemmefarget håret i går (etter tips fra de på Vita) og det ble driiitbra, om jeg skal si det selv!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hører ikke til her i det hele tatt, men er her og snuser da veit du! Jeg har gått frisørskolen og kan litt om dette. Hvis du har vært blond og vil bli lys brun burde du forhøre deg frem, for det som oftest kan skje da er at du får et grønnlig skjær i håret.. Og det er ikke fint.. Gå til en frisørsalong og spør de hvilken farge du burde velge og hvordan du skal gjøre det, så blir det bra! Lykke til
trebarnsmammaen Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er frisør og anbefaler deg IKKE å gjøre dette selv! Hva de kommer til å fortelle deg på Vita, er høyst usikkert, de har stort sett ikke kompetanse på sånt. I tillegg er du gravid, og håret oppfører seg ikke alltid som vanlig... Til og med frisører sliter med å komme fram til et bra resultat når man skal farge fra lyst til mørk, så jeg ville absolutt (for ikke å få grønt/misfarget hår) invistere i en frisørbehandling. Så kan du jo heller friske opp fargen med hjemmefarge etter det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå