Gå til innhold

Har egentlig lyst til å bli gravid igjen,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det blir siste barnet og har derfor kost oss med han vi har en stund. Men han er nå 2,5 år. Men han er rimelig aktiv så synes egentlig vi har nok med han også foreløpig. Også skulle jeg gått ned ett par kg føler jeg. Får liksom ikke bestmet helt om vi skal prøve. Men han vi har var jeg liksom så klar på å bli gravid. Tenker at jeg skal igjennom en fødsel til,amming osv. Hadde jo en grei fødsel men allikevel. Sleit en del med ammingen. Var mye sliten i begynnelsen. Er det andre som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på alt du har nevnt før jeg ble gravid igjen. Men det å gå gravid vil aldri passe om man tenker for mye. Jeg hoppet i det - og er glad for det. Du er mye mer avslappet med nr.2. Ang. amming tenkte jeg slik: Vel,vel dette var stress. Dette gidder jeg ikke.

Ved førstemann falt jo nesten brystene av meg før jeg gav opp ammingen.

Skrevet

Skjønner hva du mener, så vi venta lenge, ble 7 år og 5 mnd mellom de. Helt perfekt egentlig! Syns man bør være helt sikker før man velger å sette flere barn til verden. Lykke til med valget. :o)

Skrevet

Du får heller ta det som det kommer=0)

Vi ble gravide etter 7 måneder vi gleder oss masse. Jeg hadde ett problemfritt svangerskap sist, samme har jeg nå. Tror jeg må gå konstant gravid har masse energi og frisk som en fisk =0) Tulla har også vært den snilleste sovet hele natta fra hun var 2 måneder. Nå er hun hos sviges mens jeg er på jobb om dagene stortives der så det er bare fryd. Jeg får det visst igjen med nr 2 men tror det går stråååååååålende.

Snakk med mannen din så kommer dere nok frem til en løsning masse lykke til =0)

Skrevet

Vi ønsker oss absolutt et barn til og vi kommer nok til å begynne å prøve i løpet av det året her iallefall. Har jo rundet 30, selv om det ikke er så gammelt vet man jo aldri når en kan begynne å slite med å bli gravid. Tror nok at vi bare må kaste oss ut idet. Men tenker også litt økonomi. Vi har ikke dårlig råd, men det koster vel også en del ekstra å ha to? Har tatt vare på det meste etter Kevin så utstyr er jo i orden. Men jeg er også litt opptatt av å ha litt tid til meg selv. Har en mann som til tider jobber mye. Men vi har 2-3 familiemedlemmer som stiller opp som barnevakt. Føler igrunn vi har nok med han vi har. Men en er jo som sagt mye roligere med nestemann. Takk for svar!

Skrevet

Jeg har to med 22mndr mellom, og det går hvertfall helt fint :) Glad for at jeg nå på en måte er "ferdig med det" (har sagt vi vil ha 2 barn, så hvertfall mange år før evt lysten på flere melder seg :P )

og det å ville gå ned noen kg først må du ikke tenke for mye på..hehe.. huske det kommer endel kg når man er gravid også :) Bare prøv å få gått en tur på kveldstid når ungen din har lagt seg og spise fornuftig :) Det kan du jo gjøre hvis du er gravid også :) Lykke til med valget hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...