Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Da er jeg på -9 dager. Jeg har spist gryn med masse kanel på til frokost, kjørt humpete veier (egentlig bare levert sønnen min i barnehagen da ;-) ... Da er vel vindus- eller gulvvask neste? Hva driver dere med?
Marolla Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har funnet ut at jeg bare får regelmessige maserier når jeg sitter i sofaen, så jeg har tenkt å holde meg i den i dag. De kommer da ca hvert 5 min og blir fort skikkelig ubehagelige. Men med en gang jeg reiser meg opp, så svinner de. Vi har endelig fått opp parabolen, -vi har ikke sett på tv hjemme siden før jul, så dagen skal tilbringes i stua, med unntak av korte avbrekk på do. Maseriene har jo tak i seg, og de gir meg blodig slim, så da får jeg bare håpe på at det starter skikkelig hvis jeg sitter her lenge nok. Er -9 jeg også
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Sitter å bimmer her.Med engang jeg kjenner at den kommer en ri reiser jeg meg opp og går litt.Da blir de litt sterkere sammtidig som at det føles litt bedre.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 hehe nå er det en stund til jeg skal føde da,men av erfaring så kommer ikke babyen før den er moden for det. jeg har også prøvd "alt". det eneste det resulterte i var masse vonde maserier,så med nr fire gjorde jeg ingenting,raka stein den dagen jeg kjente at det så smått begynte,å ut kom han 5 timer senere:) (6 dager før termin) var vel ikke til mye hjelp men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå