Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skulle bare passe han midlertidlig så han ikke ble avlivet, men så har han blitt her da... Jeg er allergisk, så det går ikke så bra det her. Er gravid også, så vil helst ikke ta medisiner (har tatt det noen dager). I tillegg bor vi i 4.etasje i en blokk, og han skulle gjerne hatt utemuligheter, noe han ikke har her. Han er verdens nydeligste, altså.. Vi står på venteliste på FOD-gården, og vi har annonser ute overalt omtrent, uten napp.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 jeg skulle så gjerne (((( har du prøvd å ringe til et annet sted eller legge den ut på finn? vi har utemuligheter og har 3 utekatter men ingen umiddelbar mulighet for å ha han inne nå...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Har lagt ut på finn, og på dyrenett og på et par andre steder jeg ikke husker navnet på... En dame her inne kunne ta han, men hun bor i Bergen, og katten er livredd for å kjøre bil, så å sende ham dit er litt vel slemt. Kattens Vern ville og ta i mot ham, men der gjelder det samme siden de holder til i Molde og Bergen..
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det er en katt da, klarer seg fint i trær og slikt...
Bølla med Frøa™ Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Om det er litt reisevei spiller vel ingen rolle. Få noe beroligende hos vetrinær, og ha han i transportkasse. Er den kastrert?
summer85 Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 skulle så gjerne ha tatt den imot jeg..men må vente til i august, da vi flytter inn i huset vårt, med å skaffe meg en katt... bor så alt for tett ved en veldig traffikert vei nå, til at jeg vil ta i mot han... for da er det ikke sikkert han lever mer enn til dagen etter =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå