Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 1 år som ligger i nattpose. Den har han begynt å krabbe litt ut av, og jeg føler at den ikke er så sikker lenger. Men problemet er at han sover så godt i den, og ikke i det hele tatt når han ikke har posen. Hvordan skal jeg gå fram for å avvenne han med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva gjør han når han ikke har nattposen på da?

Skrevet

Jenta mi er snart 2 år og bruker nattpose fremdeles. Men hun har aldri klart å ta den av seg; har ikke skjønt det med glidelåsen ennå. Kanskje det går an å bytte til en annen nattpose som han ikke klarer å få av? Jenta mi bruker i hvert fall nattpose fra Going, og det fungerer veldig bra. (www.going.no).

Skrevet

Reiser seg opp, ler og prater, og veldig snart går til over til hylgrining. Ikke gir han seg heller. Har prøvd noen netter og da ender det med null søvn for alle sammen. Jeg har ikke glidelås på - men knapper på siden.

Skrevet

sønnen vår brukte nattpose til han var ca 2,5 år. Ville det selv, og ble veldig urolig hvis han ikke fikk ligge i den om natten.

Vi hadde pose med glidelås bak (fra babyshop). Kanskje på tide å kjøpe en annen pose? Eller sy en selv?. Gutten vår vokste ut av den første, og da sydde svigermor en nye enn. Kjøpte billig bomullsstoff i en sybutikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...