Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Herreguuuud så treig du er! Må du se til å få han ut!!!! *trøster seg med at andre også sliter,når jeg selv kaster opp og sånn*
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 KJÆRRING!!!! hehe! NÅ asså... Vi var 3 jenter med termin 21.juni 77modell fikk i går morges.. Elvir@ fikk idag *snufs* BiBi har jo også da, men hu får nok før hu å!!! Jeg er desperaaaat nå
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Hi-hi,jeg er ond idag! Er jo en hel uke til enda,da,så du må nok bare smøre deg med et trailerlass tålmodighet og fortsette å spise godt,for etter fødselen er det tilbake til havrelefse og strieskjorte! ;-p På den positive side,så rekker jo kanskje foreldrene dine fødselen! :-) Lillegutt har bare tatt hensyn til bestemor og bestefar,skjønner du!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja, de kommer vel til norge i morgen kveld... Men du... Elli karamelli du liksom! har du virkelig fremdeles ikke fixa deg msn? Jeg bare SPØØØØR!!!!! hehe
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Så bra da! Tenk,da er det eventyret omme,tipper de lengter tilbake allerede! :-) Hjelper jo litt at det kommer barnebarn da!!!!! Næh,den msn-greia har jeg bare lagt vekk,jeg er for bedagelig til sånn intens skravling på nett,ha-ha! Får sånn angst,og så logger jeg meg bare på som ikke pålogget,og gjemmer meg for folk! Må ihvertfall finne en ny mailadresse da,for har ikke vært innpå der på 2,5 år,så må i det minste kvitte meg helt med de gamle msn-kontaktene før jeg tørr være på nett!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Lag deg en ny som bare du å jeg kan dele =)
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 JA!!! Så kan vi snakke hemmelig kjæresteprat med hverandre,tji-hi! Må se hva jeg kan få til! Må uansett lage ny mailadresse,for den jeg har er så teit,tør ikke gi den til voksne folk,blir så flau!(den er jo gaaaammel!)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 [email protected] HAHAHHAHA
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 He-he,som jeg skulle laga'n sjøl! Hadde en før som het [email protected] Næ,skal konvertere til gmail,jeg. Bli voksen og sånn dærre! t.o.m bruke navnet mitt i mailadressa!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 HAHA!!! Ja, du sier noe! Jeg er bare halvvoksen jeg da!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 Du er jo fullvokst,jo! Det er meg som bare er halvvoksen,jeg er i femte måned og snart halvveis! hi-hi!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Er tydeligvis NOEN som synes jeg ikke er stor nok ENNÅ siden han ikke kommer mener jeg!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2007 Du er jo en uke i minus,du kan enda smelle opp en kilo eller to til! alltid et lyspunkt i hverdagen! Føler jeg sprer om meg med blomsterstøv og sommerfugler idag! Tror du må gjøre noe som setter deg i situasjoner vannet aller helst ikke bør gå i,da skjer det nok! Kanskje prøve dyre klær i fin butikk på Frogner? Du får starte opp bilen og kjøre nedover igjen! Jeg skal på UL på tirsdag,da kan du bare være med,så tar de deg i samme slengen!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Hehe! Vel, jeg har allerede kjørt fra Lillestrøm til Gjøvik alene i bilen med rier 1 gang! Det får holde det gitt!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2007 Pingle! Har du ingen fancy butikker på toten du kan besøke da? Eller du kan lage denna berømte fødepizzaen de snakker om her på bim! Synes hele navnet bare er ekkelt! Ser for meg pizza med morkake,slim og gørr på når noen nevner den her inne! Yuck!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 HAHA!!! Satser på at ett besøk på føden setter i gang ting! Satte jo igang ting når jeg var hos Nunne og hilste på miriam. Jeg lekker faktisk mer melk når jeg hører babygråt på tv fx !! Haha Skal på føden kl 15 og besøke en venninne med lik termin som fikk halv sju idag
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2007 Da kan du jo bare pakke plastposen da,og legge deg inn:-) Husk å pakke pølser! Blir kos med barselbesøk,skal se Even får det travelt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå