Trollmora Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Trollmora skal på reise med jobben, borte i flere dager. Sommerfesten i barnehagen måtte selvfølgelig komme i akkurat disse dager, så hva gjør en mor? Vi diskuterte hva Trollfar skulle ha med i "picknikken": Pølser på termos, brød og jordbær. "Så må vi ha kake, sjokoladekake" kom Eldstemann med. "Vær så snill pleaseeeee???" Man kan jo selvfølgelig ikke si nei til en sjokoladekake-elsker som ber så pent. Resultatet ble opp i otta, slenger sammen en pose med brownieskake og la steke mens man dusjer og ordenr seg. Trollfar har fått de nødvendige formaninger om å kappe mange nok biter for å ha med på sommerfesten. Skjønner godt de som synes det er vanskelig å nekte barna sine noe )
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha men han er jo så søt at det skjønbner jeg godtt at du ikke fikk til å nekte ham! du er flink god jul og god tur!
allerhelstNorge Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Hi hi hi! Skikkelig trollmor det, som baker kake til trollungen sin Nei, du har helt rett, det er ikke lett å si nei til søte små når de ber så pent. Og snart ringer de kl.4-5 på morgenkvisten for å be deg pent om du kan hente dem....... God tur og god klem..
Travelmor Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det er godt at det er lyst tidlig når man må til pers på kjøkkenet. Kaken blir sikkert veldig bra. Så er det skjønt å glede sine små. De er små bare en gang, og så blir de større. Så tenker vi de er bare størren en gang. Så blir de ungdommer osv. En mamma er en mamma osv. Det er vel det han synger om han ene i knudsen & Ludvigsen. (Husker bare ikke hvem!)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 flink er du,og lett å overtale,hehe =0) tror ikke jeg hadde baka så tidlig.....du må være verdens beste mamma =0)) er ikke sååå kvikk på mårran jeg,hehe men det er veldig lett å la seg overtale av ungene.han eldste gutten her var flink til sånt.bare blinka litt med øynene,og både vi og andre smelta...så det har gitt han fri inngang på saltfjellet,og omvisning der,osv,i årenes løp.hehe.han var en liten sjarmør ja.nå må det mer enn et blink til for at jeg gir meg ja.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Ja, er det ikke utrolig hvordan de klarer å overtale oss de søte små. Personlig er jeg veldig svak for "mammmmaaaaaa" blinke med øynene og sette opp sitt søteste ansikt. Eller "siden du er den beste mammaen i hele verden, kan ikke jeg få pannekaker"- klokka sent på kvelden. Ja, ja. Vi får nyte dem mens de er små og uskyldige, og enda bare krever litt sjokoladekake:) God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå