Gå til innhold

Kakebaking klokka 6 om mårran


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trollmora skal på reise med jobben, borte i flere dager. Sommerfesten i barnehagen måtte selvfølgelig komme i akkurat disse dager, så hva gjør en mor?

Vi diskuterte hva Trollfar skulle ha med i "picknikken": Pølser på termos, brød og jordbær. "Så må vi ha kake, sjokoladekake" kom Eldstemann med. "Vær så snill pleaseeeee???"

Man kan jo selvfølgelig ikke si nei til en sjokoladekake-elsker som ber så pent. Resultatet ble opp i otta, slenger sammen en pose med brownieskake og la steke mens man dusjer og ordenr seg. Trollfar har fått de nødvendige formaninger om å kappe mange nok biter for å ha med på sommerfesten.

Skjønner godt de som synes det er vanskelig å nekte barna sine noe :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

 

men han er jo så søt at det skjønbner jeg godtt at du ikke fikk til å nekte ham! du er flink

god jul og god tur!

Skrevet

Hi hi hi! Skikkelig trollmor det, som baker kake til trollungen sin :)

Nei, du har helt rett, det er ikke lett å si nei til søte små når de ber så pent. Og snart ringer de kl.4-5 på morgenkvisten for å be deg pent om du kan hente dem.......

God tur og god klem..

Skrevet

Det er godt at det er lyst tidlig når man må til pers på kjøkkenet. Kaken blir sikkert veldig bra. Så er det skjønt å glede sine små. De er små bare en gang, og så blir de større. Så tenker vi de er bare størren en gang. Så blir de ungdommer osv. En mamma er en mamma osv. Det er vel det han synger om han ene i knudsen & Ludvigsen. (Husker bare ikke hvem!)

Skrevet

flink er du,og lett å overtale,hehe =0)

tror ikke jeg hadde baka så tidlig.....du må være verdens beste mamma =0)) er ikke sååå kvikk på mårran jeg,hehe

men det er veldig lett å la seg overtale av ungene.han eldste gutten her var flink til sånt.bare blinka litt med øynene,og både vi og andre smelta...så det har gitt han fri inngang på saltfjellet,og omvisning der,osv,i årenes løp.hehe.han var en liten sjarmør ja.nå må det mer enn et blink til for at jeg gir meg ja.

Skrevet

Ja, er det ikke utrolig hvordan de klarer å overtale oss de søte små. Personlig er jeg veldig svak for "mammmmaaaaaa" blinke med øynene og sette opp sitt søteste ansikt. Eller "siden du er den beste mammaen i hele verden, kan ikke jeg få pannekaker"- klokka sent på kvelden. Ja, ja. Vi får nyte dem mens de er små og uskyldige, og enda bare krever litt sjokoladekake:)

 

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...