(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 .. lurer på om det blir mye folk i dag? Greit om det var noen unger lille kunne bade med, men er kanskje ikke så mye folk på en hverdag??
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Der er det nok alltid folk hvis det er fint vær!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja, er jo fint vær men ikke så varmt som det har vært de siste dagene da.. vi får se det ann litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå