Hmmmmmm Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 sony ericsson K610i hjemtelefon er en simens Gigaset A140
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 mobil: SE k800i hjemmetlf: trådløs bang og olufsen
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 jeg har også en Nokia 7373....søt liten rosa sak:)
Jente89 ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 du har den du ja Leader of the pack:-) nei jeg har den svarte og brune der.. Han i butikken ville selge meg en 7373A eller hva den heter, for samme prinsen, enda den er billigere enn 7373. sa jeg måtte seff ha 7373
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 ja måtte ha en ny for noen uker siden. Er veldig uvant da jeg har hatt Ericsson de siste hundre årene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå