Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Fikk kjolen min sist lørdag...den var alt for stor, feil farge...masse feil....klaget på den og de skulle sy ny til meg. MEN...kjolen kom igår...den er bedre enn den første, men det det er fremdeles feil farge...den er kritt hvit og skulle vært ivory...den er for høy ved puppene så skålene ligger 3 fingre fra kravebenet og nesten under armen...og den er fortsatt for stor. Hvordag i alle dager klarer de sy feil 2 ganger, når den skulle være sydd etter mine mål? Er så fortvilet nå...skal gifte meg til lørdag og her står jeg uten kjolen ;o( har egentlig ikke penger til en ny kjole nå heller, men har en super snill svigermor som skal hjelpe meg økonomisk....men nå må jeg på kjolejakt....skal jo reise imorgen kveld også, så har bare idag og på dagen imorgen å finne kjole.
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Huff - det hørtes forferdelig ut! Stakkars deg! Selv er jeg akkurat begynt på jakten etter kjole og spurte her inne om noen gode salonger med god service - kommer litt an på hvor du bor - men jeg fikk anbefalt Kristins brudesalong i Lillestrøm! Og jeg vet fra før at de er kjempe flink og har fine kjoler hos Atelier V i Bergen! Håper det løser seg for deg!!! Skal krysse fingrene for deg!!!
Labbetøs Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Uff. Det høres forferdelig ut. Prøv å søk på finn, og spesifiser området du bor i. Jeg fant drømmekjolen til 6000 inkludert slør på finn. Det er jo ingen som ser at den har vært brukt en gang før. Spesielt dersom du bor i en litt større by så er det maaange fine kjoler dær.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nei og nei,det var jo utrolig kjedelige greier da:( Hvor kjøpte du den da?Så andre passer seg for ikke å gå i samme fella ..Hvilken str bruker du?Jeg har en kjole i str stor,og min søster har en i str 38.Noen må da vel kunne hjelpe stakkars damen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 hvilken strlse bruker du, har fin romantika kjole i str. 44.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Oj, oj, oj... Lykke til, tenker på deg!!! =)
kjærest1 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Huff, føler meg deg:( Gifter meg også på lørdag, og kan bare forestille meg hvordan du har det nå... Lykke til!!!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er str 36/38.... Er glad nå....svigermor spytta inn litt ekstra penger på kontoen vår....jeg var en tur hos Fru Larsen i Sandefjord idag....fant en kjempe lekker kjole som jeg har sett på før men ikke trodd ville passe til meg nå 6,5 mnd på vei....men joda, skal bare sy ut litt bak i ryggen så den passer perfekt over magen min ;o) De syr den idag, skal ned imorgen tidlig å prøve da...så har de ekstra tid om de må sy mer. Reiser imorgen kveld til Hamar hvor vi skal gifte oss. Nå er jeg kjempe lykkelig ;o) Lykke til dere andre også...og spes. deg kjærest1 med bryllupet til lørdag!!!
Kystrøya Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Du som selger romantica kjole i str 44, har du bilder av kjolen?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 jeg vil ikke selge kjolen min men ville lånt den bort, om hi ikke fikk tak i noe annet og den passa henne. kjolen er 5 år gammel. nei jeg har ikke noe bilde av den her.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 vil vite jeg også som den andre gjesten::::::::::::::: Nei og nei,det var jo utrolig kjedelige greier da:( Hvor kjøpte du den da?Så andre passer seg for ikke å gå i samme fella
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 MirasMiras.net står det lengre ned på siden.So beware folks!
LynxLynx Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Håper du ikke har betalt for katastrofekjolen på forskudd! Og gratulere som godt gift!
sussa4 Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Huff, så fælt. Du har jo sikkert mange andre ting i tillegg å tenke på .. Håper det ordner seg.. Lykker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå