Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hvor lang tid tok det før arret deres ble lyst? Jeg tok KS for snart 8 mnd siden, og arret har gått fra rosa/rødt til lilla. På barsel sa de at det ville bli hvitt etterhvert, men når?
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Aner ikke! 9 mnd siden mitt ble tatt og det er heller ikke pent :/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 3 år siden og fortsatt er det bare hvitt noen steder.. Kanskje halvparten. Resten har fått tykt arrvev og er rødt.
It's all about me Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 14 måneder siden og det er nesten helt hvitt. Har vært det lenge nå, så jeg vet ikke helt når det ble sånn.
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 hmm.. rart de ikke sa noe om det da.. Jeg fikk liksom følelsen av at det ville bli hvitt ganske fort. Men men, det får gå!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jo, men jeg tror det kommer ann på hvor mye arrvev man danner og om man har vært flink til å ikke løfte osv. Evt en liten irritasjon i såret osv. Vet jeg danner mye og hardt arrvev så sikkert derfor.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Tok ks24 mai i år, arret begynner å lysne i det minste, veldig tynt og pent sydd.
*Rutletutt* Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Hmmm..tok ikke så lang tid...men husker ikke akkurat når det ble lyst. Er 2,5 år siden nå og det går ikke an å se det med mindre en vet det er der....og sånn har det vært i allefall i halvannet år...
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 oi, så bra da! Håper det blir sånn her også da! Er jo veldig pent sydd og sånn, så det blir nok bra!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 jeg tror det kommer ann på om du fikk innvendige eller utvendige sting? jeg er i alle fall sydd så pent at det er helt enormt.. på midten av arret syns det nesten ikke at det er sydd engang..
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 hmm.. var nok innvendige.. sånne som gikk bort av seg selv!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 fikk innvendig jeg også, men er som sagt rødt og "tykt" noen steder. Legen min sa det var pga at jeg danner mye arrvev da.. *sukk* Jaja. Gjør ikke noe, er bare glad for arret jeg..ellers hadde det ikke vært noen Lille eller Stinkerbelle i dag.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 10 uker, og arret er nesten ikke synlig. Det er lyst, lyst rosa, og veldig tynt. Hadde hastekeisersnitt, så han som sydde har gjort en god jobb. Pluss at jeg ventet lenge med å løfte noe som helst.
ana baroma Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har sydd et annet operasjonssår på magen, og jeg fikk beskjed om å tape det etter at stingene var tatt. Var flink en stund (brukte vanlig plastertape), og det hjalp. Tok et års tid før det var lyst, og nå to år etter er det ganske fint. Man ser det jo fortsatt godt, men det er et merke på at jeg har levd...
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Vi er så forskjellige alle sammen, og som du sier du hadde ikke hatt barna dine om det ikke var for det:-) Men så må man passe på løfting og sånn da.. Viktig å gå fort sa de ti lmeg, og ligge mye på magen.. Jeg var heldig og fikk ingen betennelser i såret.. Bare to tråder som stikker ut fra såret på høyre side, er det normalt forresten? Det er bare der det er tråd.
Dotten Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Nå er det over 20 mnd. siden jeg hadde ks, men arret mitt er omtrent borte. Har en lys, lys strek, som jeg nesten må lete etter. Jeg løftet snuppa og ellers ingen spesielt tunge ting de første ukene. Hadde sting som forsvant av seg selv. Nesten så jeg ikke vil ha ks ev. neste gang, om jeg får muligheten, da jeg tviler på at arret blir så fint neste gang... he, he. Tåpelig tanke, men, men. Tror det ble hvitt etter maks 6 mnd......!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå