Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Du,leser på en annen trå om at du har kjøpt en sånn barnestol med motiv og navn:) Jeg er ute etter en slik stol,men har bare funnet en til 800; Hvor har du kjøpt din? Finnes den på nett? Takker masse for svar:)))))
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Nei, det er egentlig svigerinna til ei venninne av meg som maler. Pleier å bestille av venninna mi jeg da....., og nå ligger hun å føder Har du pm, så kan jeg sjekke litt rundt også kan du evt kontakte henne direkte?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja,har pm:)) Takk!!!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nå har jeg lagt deg til som venn, så håper jeg jeg ikke glemmer hvem du er. Hører du ikke fra meg på et par dager, så rop på meg igjen a. Må bare la venninna mi få ut denne ungen først
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Heheh ja:))) Trenger IKKE vite det nå,roper jeg hvis det tar flere uker:)))) Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå