Gå til innhold

Noen gode råd om hvordan mann best teller rier og lengde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer jo ut av det hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare hatt rier en gang før ... og det finnes vel unntak ... men jeg tror hvis du "kommer jo ut av det hele tiden" så er det fortsatt ikke ordentlige rier.

Jeg hadde noe slikt så sent som i går. Prøvde å ta tiden og bare glemte meg inni mellom mens jeg bimmet - og her sitter jeg fortsatt med den store magen min. Så det var nok ikke ordentlige rier, selv om de kom ganske regelmessig inni mellom og så utover heeele kvelden.

Men jeg skrev tiden når de begynte i en kolonne nedover og ved siden av regnet jeg ut hvor mye tid hadde gått imellom.

Lengden på riene hadde jeg tenkt å vente med til de var regelmessig.

Håper det hjalp litt? :-)

Skrevet

du merker det når de begynner å komme regelmessig... det gikk nesten 1 døgn før mine ble regelmessige.

Men da de ble det så begynte jeg å skrive, så på kl hvor mye den var når hver rie starta og fant fort ut etter klokkeslettene at de var regelmessige.

Når de har blitt regelmessige vil du nok snart merke at de kommer hyppigere...

Vi fikk beskjed om å komme inn når det var 3 min imellom hver...

lykketil hvis det har startet=)

Skrevet

Vil bare si for å frustrere deg litt :-) At ikke alle kjenner rier sånn de blir beskrevet i bøkene. Når jeg har hatt rier har det vært småvondt hele tiden med noen skikkelige tak innimellom (ikke noe system i det hele tatt) Har reist på sykehuset når jeg synes jeg har gått sån lenge nok og har altid vært klar med åpning for å legges inn da.

Så hvis man går lenge å har småvonder kan det være lurt å reise inn for en sjekk!! Og heller være forberedt på å reise hjem igjen (så du ikke blir skuffet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...