M77;)) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Lurer på om det er noen hundevante personer der ute som kan passe hunden min i sommer, eventuellt kan vi passe deres hund hvis det klaffer med kjemien på hundene og tidsmessig. Vi bor i Bergen. Gi meg en lyd på mail så får du mer info dersom det høres interessant ut;)) [email protected]
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Du er jammen "tøff". Hadde ikke turt å sette fra meg bikkja til fremmede privatpersoner altså.........
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Skulle gjerne gjort det, men bor langt unna desverre ( Åssen hund har du da??
Bertie_84 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Skulle passet den jeg og, men er akkurat da vi er på ferie:S Hadde ikke hatt noe problem med å levere fra meg hunden min til privatpersoner, så lenge jeg hadde troffet de noen ganger osv. Bedre det enn på kennel hvor man betaler i dyre dommer for at de skal lufte hunden, men gjør de det?? Nei..
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 er på ferie uke 29 så det går desverre ikke.. men, hvilken hund er det? skulle gledelig passet om vi ikke var i oslo den ene uken
It's all about me Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan ikke passe, men du burde kanskje skrive rase også. Er en liten forskjell på en minjatyrhund og en diger St. Bernard eller Rottweiler hanne.
Bølla med Frøa™ Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Trenger du noen i Bergensområde da? Eller går det andre plasser så du kan levere/hente underveis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå