indianeren Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei alle sammen!! Jeg er i uke 5 nå men har en del plager som ikke er så kjekke. Jeg sliter med konstant treg mage noe som har ført til at jeg må bruke laktulose hver dag. Har sykt oppblåst mage og den begynne å bli øm. Det føles som eg har overspist heila tiå og har tarmene full i mat. Føle meg ikke så veldig tiltrekkende med den oppblåste magen jeg har fått, samt at jeg er ofte kvalm for jeg føler at maten ligger helt opp i halsen. Jeg er liten og spiser ikke så mye og en oppblåst mage viser veldig godt på meg. Drikke mye vann men det gjør at føle meg enda mer oppblåst. Noen andre som har det slikt?? Ikke noe kjekt nå som det er bikinisesong...... Jeg prøver alt fra kjempegrovt brød, til sviske saft osv. Noen andre som også har det sånt?
milla-lilla Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 uff-jeg har og veldig oppblåst mage. vistnok er jeg i 6 uke. hadde akkurat fått et greit nok kosthold..og beg gått ned litt. men for all del kos å være gravid.. håper alt går bra. har hodepine og jeg da.og er fryktelig trøtt..
vidal Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Heisann, Jeg er 5+6 i dag og har også en veldig oppblåst mage- er så ubehagelig. jeg föler at det kan hjelpe meg å sove på magen.. Da klarer man ihverfall å få ut luften som gjör vondt. Eller spiser jeg ryvita med masse fiber og drikker proviva- en drikk man får kjöpt i sverige.. Lykke til-
indianeren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Det er flere som går ned i vekt her...forstår ikke det jeg. Jeg har lagt på meg 1-1,5 kilo selv om jeg spiser akkurat som før. Og magen er bare luft og vondt. Litt kvalm av og til, ellers bare magen som plager meg veldig. Har sluppet hodepine foreløpig. Masse lykke til ivertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå