♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skal i bryllup. Har kjøpt en svart lang kjole. Bare skuldre. Nå må jeg ut å kjøpe tilbehør. Hva ville dere brukt til? Kan jeg ha litt store røffe smykker til eller bør jeg gå for det enkle? Tenkte jeg skulle ha et sjal over. Kan jeg bruke "Mette Marit sjal" eller bør jeg gå for et tynnere?
It's all about me Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 For det første hadde jeg ikke brukt svart kjole i bryllup, det er egentlig ganske fy. Fr det andre, hva er Mette Marit sjal?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja, men nå blir det svart kjole. Har prøvd alt som heter kjoler i den lille byen her. Vanskelig å finne noe som jeg både liker og som passer. Får heller være fy. Sånt sjal som er litt tykkere med frynser på endene.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 I kirka så er det kun bruden som kan ha bare skuldre. Så sjal må du ha. Jeg ville ha kjøpt et tynt chiffon sjal eller noe sånt. Regner m at du er oppmerksom på at svart er en farge som mange mener en ikke skal bruke i bryllup? Når det gjelder smykker så gjør du jo som du vil ut i fra hva slags type du er. Om du vil ha litt røft eller ikke.
It's all about me Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja ja, ditt valg, ville bare advare deg siden det ses på som ganske respektløst å gå i svart i bryllup. Om sjalet er tykt eller tynt spiller vel ingen rolle så lenge det passer til resten og bæres over skuldrene i kirken.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Svart kjole er ikke lenger fy fy og gå med i brylup. Men hvitt skal man fortsatt holde seg unna... Ville bare si det jeg...
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Takk. Endelig noen som har forstått det!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Det er fryktelig gammeldags å si at sort er fy-fy i brylupp. I fjor sommer var til og med Martha Louise i brylupp i sort kjole. Tror hun hadde ett rosa sjal og noe rosa dill i håret. Om du er usikker på om bruden blir sur, så kan du spørre henne og få tillatelse. Njaaaa... ta noe litt tynnere. Det er så skjerfaktig det sjalet. Og husk å velge en litt lystig farge da. Ikke rødt.. da får du enda mer pepper her inne..to forbudte farger på en gang. Om du er tøff, velg noen sko med litt farge på da vettu.. eller sølv kanskje?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 fnis.. bryllup.. herregud..brylupp.. Dum jeg er..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2007 Tenkte faktisk litt på sølv. Får se om jeg finner noen gode sølvsko. Er så få sko jeg orker å gå med. Får så sinnsykt vondt i beina!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 La ikke merke til det jeg engang...:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Mm..prøv DNA.. de pleier å ha kule sko. Eller Bianco. Jeg skal i bryllup i Februar jeg, og det synes jeg er vanskelig.. Hva skal man ha på seg i februar liksom? Har ikke fått invitasjonen enda da.. så vet ikke helt hva det står som "dresscode". I fjor hadde jeg sort sigarettskjørt og en mintgrønn topp til i et bryllup, og det var mange som hadde sort kjole ja. Noen hadde til og med hvit sommerkjole. Forresten sto det ingen ting om kleskode i invitasjoen da.
Bella Donna Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kjøpte meg faktisk fine sølvsko på Lindex i går. De var elegante, men ikke så høye. Kostet bare 299,-
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2007 Nei, det stod ingenting. Litt vanskeligere i februar, ja!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2007 Får gå der og se, da. Må vel komme meg avgårde...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Om det ikke sto noen ting så står du veldig fritt. Ha det gøy. Tipper du blir fin i den sorte kjolen. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå