Gå til innhold

Dere med telenor/djuice abonnement...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal endre abonnementet, har fri120 men synes det er for dyrt. Ringer lite egentlig men sender jo ganske mange SMS`er.

Hva slags ab. har dere og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fri120 å det er sinnsykt dyrt syns jeg.. fikk så høye telefonregninger syns jeg.. så nå har jeg gått over til neverstopp (nonstopp abonement) der koster det 200kr i måneden så har du fi sms og mms, men er litt dyrere å ringe. Men så lenge du sender mer enn 200 sms eller mms i måneden og ringer lite så er det supert abonement sa han fyren i butikke.. i tilleg kan du ha fri familie til familie som har telenor/djuice så ringer du gratis til dem

Skrevet

Jeg hadde også fri120, rådyrt... så byttet jeg nettopp til djuice allstar, kjempebillig abonnement for oss som sender mer sms enn vi ringer. I tillegg har vi fått opprettet frifamilie, så ringer gratis til sambo, husteleforn og mine foreldre.

Skrevet

Jeg har Djuice NetCash, som er et kontantabonnement. Bruker ikke noe særlig mer enn 25 kr i måneden på mobilen uansett. Jeg er kjempefornøyd, selv om det er dyrere enn andre abonnement.

Jeg, mamma og søsteren min har også fått FriFamilie, så nå trenger jeg hvertfall ikke noe annet abonnement.

Skrevet

har nonstop jeg.er dyrt i mnd,men har fri sms og mms.noe det går en del av=) di har også satt ned minuttprisene.se på telenormobil.no,så får du prisene på div. er fornøyd med nonstop jeg,så holder meg til det.

Skrevet

Jeg har djuice nonstop. 299 i mnd, men gratis sms og mms. Får regning på ca 500 i mnd, imotsetning til før når jeg hadde abonnement som det kostet å sende mms og sms, da fikk jeg rundt 1000-1500.

Skrevet

jeg har djucie magnum,

mnd pris 69

start pris 0,59,-

Kr/min Telenor mobil 1,59

Kr/min andre mobil 1,59

Kr/min fasttlf alle 1,99

SMS/MMS 0,69/1,99

Inkludert pr mnd 100 SMS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...