så var vi 4 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 kommer den økninga automatisk eller må man søke på nytt? Og en ting til, jeg har slutta i jobben min og har ennå ikke fått den der bekreftelsen på at jeg har slutta, men får jeg etterbetalt for juni da? (OS økes til full os etter at jeg slutta å jobbe)
så var vi 4 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja noen her inne sa den var økt til 10 300 fra mai. Uten at jeg kan si det for sikkert da.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Økt? har ikke jeg hørt ihvertfall...hmm...ikke meg imot men..kommer godt med...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Grunnbeløpet som OS beregnes utfra er fortsatt ikke økt for i år. Stortinget behandler stort sett fastsettingen av G i midten av juni hvert år, det er fortsatt ikke gjort i år. Saken skal behandles av Stortinget i morgen (14. juni). Innstillingen fra komiteen er at grunnbeløpet reguleres til kr 66.812. Dette vil tilsvare at OS øker til 10 300 kroner pr. måned. Stortinget pleier her å følge innstillingen fra komiteen. Etterbetaling vil skje i juli (stort sett), og etterbetaling vil da gjelde fra 1. mai som er datoen G reguleres.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Ulempen med å jobbe med slik informasjon til daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå