Polina-pia Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vi har forelsket oss i Lillesand, selv om vi aldri har vært der, he he:) Vi skal dit på ferie i sommer, forhåpentligvis... Dersom mannen min får jobb der i området flytter vi dit neste vår. Sitter og ser på hus på nettet:):)Er det full barnehagedekning der nå? Noen gode barnehager? Synes dere det var fint å vokse opp der?
ana baroma Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg bor der!!!! Det er full barnehagedekning sånn omtrent, de satser på det iallefall. Tror det var 4 i kø sist opptak. Gode skoler og veeeldig fint:) jeg er innflytter selv, men det går greit:) Send meg gjerne PM dersom du vil vitemer...
bassen2 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 for en fantastisk plass....må absolut være en av de fineste plassene i landet. har bodd der i maaaangen år........savner plassen noe sinnsykt var gang det er vår/ sommer.. har ikke hatt barn i l.sand men har mange venninner som jobber i b.hager der.. ska visst være kjempe bra med barnehager og barnehagene i seg selv ska være veldig bra...... håper dere får jobb der......for en mer idylisk plass til barn kan du nok lete lenge etter...... ( heldigvis bor vi på en plass som trives på og som er kanon for barna..ellers hadde vært right back to smallsandcity på dagen)....... ses i lillesand i sommer da kansje.he he
Polina-pia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Hører hele tiden at det er så idyllisk:) ser sånn ut på bilder også...Håper vi kommer oss dit en tur i sommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå