Gå til innhold

Råd for husredde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer så lite her om dagen, så jeg tenkte jeg kunne spørre om noen hadde råd mot genrell husredsel.

Altså; jeg er redd for å være alene hjemme etter at det er mørkt ute. Gjør det altså, men sover dårlig, synes jeg hører lyder overalt osv osv.... Gå opp i 2. etg er også ekkelt synes jeg.

Æsj, noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg og. Legger meg tidlig for å ikke sitte og tenke over at jeg er hjemme alene også snakker jeg myyye i telefonen.

Spent på om noen har noen supre råd

Skrevet

Jeg er veldig mørkeredd selv og spesielt hvis jeg er alene, kan aldri kose meg alene liksom. Velidg irriterende....

Råd: fokuser på helt andre ting..se på tv, les blader, spis digg og snakk i telefonen osv...

Skrevet

Jeg var også det lenge... helt til jeg ble alenemor og var alene hver kveld. Tok ikke mange ukene før redselen forsvant - ble vant til å være alene. Men jeg er fortsatt veldig opptatt av at døra er låst og vinduer lukket. Lufter godt på kvelden, for liker ikke å sove med vinduet åpent når jeg er alene.

Ellers fungerer avledningsmanøvre - se på tv (men ikke noe skummelt!), snakk i tlf, se på internett, les blader, trekk for gardiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...