Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skjer så lite her om dagen, så jeg tenkte jeg kunne spørre om noen hadde råd mot genrell husredsel. Altså; jeg er redd for å være alene hjemme etter at det er mørkt ute. Gjør det altså, men sover dårlig, synes jeg hører lyder overalt osv osv.... Gå opp i 2. etg er også ekkelt synes jeg. Æsj, noen som har råd?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det er jeg og. Legger meg tidlig for å ikke sitte og tenke over at jeg er hjemme alene også snakker jeg myyye i telefonen. Spent på om noen har noen supre råd
TurangaLeela Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er veldig mørkeredd selv og spesielt hvis jeg er alene, kan aldri kose meg alene liksom. Velidg irriterende.... Råd: fokuser på helt andre ting..se på tv, les blader, spis digg og snakk i telefonen osv...
englegull Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg var også det lenge... helt til jeg ble alenemor og var alene hver kveld. Tok ikke mange ukene før redselen forsvant - ble vant til å være alene. Men jeg er fortsatt veldig opptatt av at døra er låst og vinduer lukket. Lufter godt på kvelden, for liker ikke å sove med vinduet åpent når jeg er alene. Ellers fungerer avledningsmanøvre - se på tv (men ikke noe skummelt!), snakk i tlf, se på internett, les blader, trekk for gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå