jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 hva er dette? i går satt jeg i bilen, ikke kjørte. pluttselig begynnte det å smerte seg til helt nederst i bekkenet. i en halvtime gjore den helt jævlig vondt.magen ble hard.gikk smerte igjennom ryggen og ned over beina.skjønner at det ikke er noe fødselstegn fordi jeg er i uke 35. men alikevell da fy hvor vondt. og i dag morgest da jeg vokna hadde jeg problemer med å få beina fra hverandre uten at det føltes som skambeinet skule knekke opp. uffa meg dårlige tider baktusfar!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det var vel rundt uke 35 at jeg begynte å slite skikkelig med å sitte i bil. Fikk helt sinnsyke smerter i ryggen og magen ble hard. Dette pågikk leeeenge også. Har også smerter som stråler nedover i beina også til tider.. Mulig det er mye press på nerver og bekken.. Er ikke mye en kan gjøre med det heller. Det hjalp meg å få ligge i sengen hvertfall med varmeflaske mot ryggen. Og det der med at det er vanskelig med å få med seg beina når en vil bevege seg i sengen eller ut av sengen.. kjenner meg igjen ja!!
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 takk for svaret.blir jo litt nervøs vetu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå