Gå til innhold

Nå burde han vel sove en hel natt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 16 mnd , har sovet hele natten uten å våkne kanskje 10 ganer siden han blei født.. Kanskje ikke det engang..

Nå de siste ukene våkner han alltid rett etter tolv på natten. Holder da gjerne på å gråte litt.. Så må vi vanligvis inn et par ganger til i løpet av natten..

Han pleier også å våkne litt før 5 om morran , å da står jeg IKKE opp!

Da pleier pappan hans å legge seg på gulvet inne hos han, så sover han helt til pappan står opp.

Vi legger han mellom 19 og 20 hver kveld. Han sover en lur på ca en time hver dag..

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe mere tenner på vei eller annet som plager han da? Drømmer feks?

Går han i bhg?

Skrevet

Min på 19 mnd har ALDRI sovet en hel natt:))

Har ingen tips,ville bare si at du er ikke alene!!

Skrevet

Sover han mye på dagen? Mulig du trenger å kutte ned litt der. E har også våknet veldig tidlig, vi bestemte oss for å være litt "harde", og lot han ligge til 6.30 før vi tok han opp. Han var sinna første dagen, men dagen etter sov han til 6.45! Det pleier å gå fort å forandre på søvnrutiner. 2-3 dager. Problemet er at man må være litt streng, og det er ikke lett.

Skrevet

Han går ikke i barnehage enda.. Synes heller ikke at det er så mye å sove ca en time på dagen bare.. ? Nei er ikke så lett å være streng nei... Det er litt enklere om dagen det.. hehe

Skrevet

En time er ikke lenge. Men tror at hvis du setter av et par dager til å være litt streng, så blir det bedre. Garantert.

Skrevet

Usj.. Får vel prøve da.. A har ikke no problem med det nemlig.. Det er jeg som alltid gir meg! :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...