Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 I går dro vi og kjøpte søskenvogn. På billigste sted! Svigers har sagt de skal betale den siden mine foreldre betalte vogna vi kjøpte til førstemann. Min kjære ringte hjem på kvelden for å fortelle at vi hadde kjøpt vogn. Han var sååå fornøyd med at vi hadde ordnet det på en forholdsvis rimelig måte. Men svigerfar ga han faktisk kjeft! Fortalte at de syns søskenvogn var unødvendig (under to år mellom barna) og at vi kunne jo sett an behovet. Jeg er helt avhengig av slik vogn for å kunne hente/levere i bhg, gå i butikken og i det hele tatt komme meg noe sted uten min kjære. Men det betyr jo ikke noe for dem... :-( De er så falske og uærlige at jeg tror at jeg snart har fått nok! Dette var bare en liten dråpe som får begeret til å flyte over... :-( Jeg måtte ringe min far i går for å spørre han om å låne penger. Han sa heldigvis ja ennå jeg vet at de ikke har veldig god råd. (Svigers er stinn av penger). Dette handler egentlig ikke om penger, men mer om prinsippet. De kan ikke bestemme over om vi trenger søskenvogn. Det er vi som ser behovet, ikke de som bor langt unna, kjører bil og ikke har hatt to tett barn. Uff jeg blir så irritert. Godt å få det ut!!!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 off, skjønner frustrasjonene din der... har litt ugreie svigerforeldre jeg og. som har nokså god råd, og kan bare gi totalt beng i noe "hjelp" derfra, men på min side av familien eier de ikke ei krone, og de bruker alt det lille de har på å prøve å hjelpe til best mulig... så kan godt forstå deg der
lemontree Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 FÅ DEM TIL Å SITTE BARNEVAKT SÅ SNART DU GIDDER Å SE DEM OG KOMANDER DEM UT PÅ HANDLETUR MED BEGGE BARNA!!! Fy, nå ble jeg sint! Herregud til besservissere, på tide at de får banket litt respekt for dere inn i knollen! Hvor stor er eldstemann? Jeg har lurt veldig på dette selv, har en på 2+3mdn (født i april), han er veldig til å gå og sykle 3-hjulssykel, men så er det de dagene, da, da det er veldig godt å få ham til å sitte i vogna... Lurer bare...?
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Huff så trist.Jeg har det litt anderledes.Har svigerforeldre som hjelper til der de kan.Det gjør også mamman min og stefaren min som ikke har allverdens av råd,Mens pappa som er laget av penger (selvstendig næringsdrivende)ikke tilbyr noen ting.Missfårstå meg rett,pappan min er veldig snill og låner meg penger hvis jeg ber om det,men broren min får alt han vil ha og mere til.ODELSGUTT!!!!!!Er sikker på at han har fått arven sin ti ganger allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå