Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 I dag er det onsdag 13. juni. Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -5 dager (-1 uker) til termin fredag 8. juni 2007.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2007 Åååååååååååå nå vil jeg ha han ut!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 vil ikke gi deg støvet mitt men kan sende deg masse varme tanker om at du får ut huleboeren der inne. jeg har igjen 22dager, og er vist fødeklar og får innen uka er omme sei jm. 1cm åpning og alt er bare mas. sov 3timer forrige natt satt i dusjen og peste på modningsrieer som haglet inn på 2-3 min mellomrom.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja , d skjønner jeg godt Jeg har fortsatt 8 dager igjen jeg....
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har termin i dag! Men her skjer det ingenting..
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Har hatt 23 cm åpning i 3 uker nå.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 hihihi 3 cm åpning hihihihi er trøtt
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 51 dager her.. Venter jente 3 august:))
mamamaren Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 8 dager igjen... Skal til jordmor i dag og sjekke åpning :-D -spennende! Håper på MASSE fremgang!!!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 I dag er det onsdag 13. juni. Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -9 dager (-1 uker) til termin mandag 4. juni 2007.... ja ja.. ny dag nye muligheter!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 35 dager igjen!!! Har begynt å gå opp for meg at det ikke er lenge igjen nå;-)
Vienn@ Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Har termin i dag jeg... men ingen tegn på at småen vil ut ennu, så får vel smøre oss med litt tålmodighet til )
nestemann Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 11 dager og fødeklar, men ingen tegn til fødsel...særlig at modningsakupunktur hjelper....
Louise-and3girls Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 5 dager igjen. Nå får hun komme snart.
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #18 Skrevet 13. juni 2007 da er jeg endelig blitt høygravid!!! 40 dager igjen
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 34,nærme seg sakte men sikkert :-) :-) skal til lege idag og ultralyd imårra for vurdering ang ks..håpe det blir vanlig fødsel denne gangen...
turteline Skrevet 13. juni 2007 #21 Skrevet 13. juni 2007 I dag har jeg 21 dager igjen, og offisiellt starter fødselspermisjonen i dag og; )
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 1 dag!!!! Eller det vil si mellom 1 og 15 :-) Forhåpningene om at det skal skje på dagen er veldig små. Dessverre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå