jordbærsjokolade Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har hatt VONDE modningsrier siden i går tidlig. De kommer med mellomrom på alt fra 7 min til 15 min...Skikkelig slitsomt!! Er modningsrier garantert begynnelsen på fødsel? Eller kan de stoppe opp i noen dager ( uker?) først? Hadde termin på Søndag og ble strippet på mandag (halv cm åpning). Er så sliten jeg nå...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg skjønner deg GODT!!! HAr hatt dem jeg å.. MEn jeg kommer ikke med gode nyheter... En venninne av meg gikk i nesten 14 dager.... Litt av og på....Selvfølgelig.. Gikk jo ikke slik konstant, men var ikke langt unna gitt! VI satser på du får FORT=)
stabilo Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Har gått slik i snart 3 uker. Stort sett konstant. Har vært moden med 1 cm åpning men skjer ikke noe:( Men dette er min 3. da, og den skal vist være litt lur... Begge de to andre startet direkte etter slike modningsrier. Får håpe du er i gang:) Lykke til!
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 I går var det 3 uker siden jeg fikk de første modningsriene.Har hatt dem siden.Men i dag er det ikke anntydning til at noe er på gang.Kanskje kroppen henter seg inn nå??Vet ikke.Med førstemann kjente jeg ikke noe av disse og fødte på termindatoen nå er jeg 5 dager over.
jordbærsjokolade Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Neeeiii...Er det sant? Jeg kommer jo til å forgå hvis dette skal holde på i mange dagene til. Hvordan sove om natten?? Jeg vil føde nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå