MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hvor er duuuu? Er du på føden? hadde du vondt i natt?? Hmm... Vi skulle jo dra sammen jo!!!!! Hvor er duuu?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Eg er her... Går litt fram og tilbake og prøvar mest å slappe av. Taka kjem ganske uregelmessig, med alt frå 7 til 15 minutt mellom, og masse blodslim og tømming av tarmen. Men eg synes liksom ikkje det er vondt "nok"
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Kom igjen Tosofo i dag skal vi føde!!!!!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 JA JA JA!! Coolmommy og chicka - vi raidar føden i dag!! Det er navnedagen min i dag (i Mexico er det sankten "min" sin dag) så det passar finfint (og eg har jo termin i dag også) Heia oss!! Måtte fødestøvet drysse over oss Skal ta meg ei skei kanel når meksikanaren har forlatt kjøkkenet, han er litt bekymra for å starte fødselen skikkelig trur eg (ikkje meir sex i alle fall...)
Mamma'n til Thias Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 ååå... krysser fingrene for dere damer!!! Lykke masse til!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 OI! Dette høres ut som fødsel tosofo!! Kom igjen!!! PUSH PUSH!! Hehe... Få ut føde-jokærn no da kvinne!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Eg tør ikkje håpe på at ting er ordentlig i gang... Så eg førebur meg på å gå eit par dagar slik som dette. Men eg avbestilte legetimen min i dag då, orka ikkje sitte på t-banen med vondter... Vurderer å støvsuge soverommet, men trur meksikanaren kjem til å bli sinna (eg fekk så vidt lov til å skifte sengetøy og sette på ein vask liksom)
jif baderom Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Ej heia på dej tosofo:) Ej tippa du føda torsdag, for de jær alle ej veit om.. hehe.. torsdag eller mandag- å mandag e litt lenge til..
æsj altså! Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Dra på føden. Plutselig går det fort!!!!! Det vet jeg alt om. Lykke til:) Håper det blir min tur snart
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Torsdag høyres VELDIG fristande ut!! (men endå bedre med onsdag!!!) Men det tek seg jo ikkje opp. Taka blir ein smule vondare nederst i magen, men ikkje noko verre enn det. Orkar ikkje reise heilt ut til Bærum for å bli sendt heim - eg har trua på at kroppen min seier frå at "NO er det på tide!"
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 Hvordan er de da tosofo? Hvordan kjennes de ut? Kan jo sammenligne med mine fra mandagen!! hehe
Ginger-mor Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Heia, heia og lykke til, Tosofo!!! Mange klemmer
Turid Laila Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Ååå så moro tosofo!! Sånn jeg har det nå tror jeg ikke noe skjer med det første... Har ikke noe regelmessig her heller. Bygger seg opp i ryggen på en måte, og når ryggen er på topp av vondt så kommer magen etter, akkurat som en kraftig kynner. Aner ikke om det er maserier eller hva det er. Men så lenge det ikke er regelmessig eller supervondt så velger jeg å tro at det ikke skjer noe. Haha sambo er nervøs og har tenkt å pakke bagen etterpå. "ja noen må jo det når du ikke gidder! Tenk om du ikke får med deg noe da!!!" haha så oppgitt stakkar... Men jeg skal på lunsjtreff hos en venninne nå straks, jippi!!
=)Line Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Lykke til med fødselen, Tofoso! Er neppe lenge igjen nå.. Snart er du mamma!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 No drog akkurat meksikanaren på jobb, sa at han ikkje trengte å vere heime - men mobilen hans er på HØGT volum *hehe* Sjefen hans ringte akkurat fordi han drømte om babyen vår i natt - og følte det var eit teikn. Elias sa som sant er at det er litt murringar/samantrekningar, men ikkje noko fast... Tok tida på nokre samantrekningar no, kom seks med sju minutt mellom også hoppa det plutselig til 13min - så ikkje noko regelmessig. Chicka: Det er vondt nederst i magen og det murrar i korsryggen (det gjer det heile tida, ikkje berre under samantrekninga). Det dreg liksom nederst i magen, og ikkje øverst i livmora slik kynnarane mine har vore. Smerte? Hmm... Omlag dobbel menssmerte, eller litt til. Det er ikkje vondt "nok" liksom...
doffine Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 ååååååååå, tosofo... ÅÅÅ... nå kommer det en liten bebis... Håper du virkelig får masse vondter assa... så den lille kan komme..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2007 Slik jeg hadde det og=) Tihi!!! Babyen kommer på termin=)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #18 Skrevet 13. juni 2007 No skal eg lage graut med kanel til lunch. Det murrar berre meir og meir i korsryggen, men eg føler verkeleg ikkje at det tek seg voldsomt opp... Trur eg set på ei maskin til med skittentøy også, men å støvsuge/vaske soverommet orkar eg ikkje..
doffine Skrevet 13. juni 2007 #19 Skrevet 13. juni 2007 Om ting skal skje, så vet du at du kan ringe, tosofo.. Jeg skla utover til aurskog nå snart.. men ring om du trenger assistanse..
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Byrjar ta seg litt opp her, men tør ikkje håpe på noko enno. Murringane har liksom gått over til "dirringar" og det er vondare både i ryggen og i magen. Men framleis ikkje noko regelmessig... Skal tusle litt rundt i leiligheita og sjå om eg får dytta chiquitin litt lengre ned i bekkenet med litt salsa (rolig salsa dog)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. juni 2007 Oi... nå føder duuuu hihi!!!!!! I'LL give u some PAIIIIIIN!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 No synes eg verkeleg det er på tide at det tek seg opp her altså... No er det 20 min sidan forrige samantrekning... *sukk* Men dei har blitt sterkare, no må eg puste meg gjennom dei, så det går jo framover sjølv om det går sakte...
Mamma'n til Thias Skrevet 13. juni 2007 #24 Skrevet 13. juni 2007 Skitt!!! Blir bebis på deg i løpet av i dag - det er jeg sikker på... Har du ringt Elias?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #25 Skrevet 13. juni 2007 Sendte han ei melding for litt sidan, då var han framleis i møte. Men føler verkeleg at ting ikkje hastar... Skal ringe føden når det blir litt meir regelmessig, har IKKJE lyst å bli sendt heim frå Bærum *grøss* Satte på ein skittentøysvask til, satsar på at den blir ferdig før eg er *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå