AE❤️ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Til dere som fikk beskjed om at dere ikke var modne rundt ved termintider, hvor lang tid tok det da før dere fødte? Jeg er to dager over termin, og fikk beskjed i går om at jeg ikke er moden.... snufs...
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er moden og 5 dager over termin,men lillegutt vil visst ikke ut!!!!!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Sist fikk jeg beskjed om at jeg ikke var moden ved termin. Gikk to uker over og måtte settes i gang, var ikke moden da heller... de sa jeg ville gått ei uke til om de ikke hadde satt meg i gang. Gutten var 4190 g og tydelig på overtid (de så det på hud og negler). Så er spent denne gang! Men har ei venninne som fikk beskjed om det motstatte, jm sa hun var moden et par uker før termin, men gikk ei uke over! Så aldri godt å vite;-) )) Lykke til;-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Gikk ni dager over termin. Ble undersøkt 6 dager over termin, var da moden med åpning. Fødte tre dager etter. Er nok ikke så lenge igjen nå Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå