Gå til innhold

Til dere som har født, ønsker mange svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som fikk beskjed om at dere ikke var modne rundt ved termintider, hvor lang tid tok det da før dere fødte?

Jeg er to dager over termin, og fikk beskjed i går om at jeg ikke er moden.... snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting kan skje fort! Jeg var på min siste svangerskapkontroll og der fikk jeg inntrykk av jordmor at jenta ikke hadde festa seg og at jeg ville gå lenge før fødselen var i gang. 2 dager etter så startet fødselen her. Jeg kom inn midtnatt og jordmor der undersøkte meg. Kombinert med hva hun fant og mine rier iløpet av natten så sa hun at jeg ville ligge lenge før det var snakk om fødsel, overraskelsen var stor for henne når hun undersøkte meg i 7 .tiden på morgen. Da var alt i gang og snuppa var ute på 40 min :)

Kroppen din gjør seg klar og ting skjer fort, så bare nyt stille og rolige tiden og prøv å spise og sove en del. Lykke til med knøttet som kommer om litt :)

Skrevet

Ble satt i gang med modningspiller etter 14 dager over termin, fødte 2 dager etter det.

Skrevet

På termindagen min var jeg på kontroll hos jordmor, og hun kunne fortelle at jeg ikke var moden og at hodet ikke var festet. Hun gjorde klart overtidskontroll-brevet hun skulle sende til sykehuset uken etter, jeg skulle bare ringe henne over helgen.

Vel, hun virket rimelig sikker på at jeg måtte settes igang, selv om dette var på termindagen.

4 dager etterpå kom litjen :)

Skrevet

Jeg var på kontroll i mitt andre sv.skap og fikk beskjed om at jeg ikke var moden. 3 dager etterpå var mini født :)

Skrevet

jeg blei satt i gang 17 dager etter termin... men visste hele tida at jeg kom til å bli satt i gang, så var ikke bombe for meg.. men et tips er å ikke tenke så mye på det, og få deg masse søvn! bli maser med lavendelolje(ta bad med lavendelolje), gå masse etc..

jeg gjorde alle dissa og funka ikke på meg, men må funke på noen :)

og så er det jo deilig med masasje :)

Skrevet

Den som hadde husket sånt:))

Jeg var på kontroll på en onsdag,fikk ikke beskjed om noen ting av modenhet eller noe.3 dager senere fødte jeg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...