Gå til innhold

det er ei her som lyver om ALT

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyver så det renner av henne, lyver om når hun har termin, for hun synes det er så kjedelig å bli satt tilbake på ul, lyver om alt mulig rart hun liksom kjøper, den ene dagen skal hun gifte seg, den neste ikke, og dagen etter der igjen kommer hun med DE sinnsyke forklaringene på DET store brylluppet. lyver om at hun skal flytte den ene dagen, og den neste har hun kjøpt hus å den neste har hun solgt huset bla bla bla. Lyver om ALT hun kan for å virke intr og for å bli likt, det er på en måte latterlig men også utrolig kjedelig å være med henne. Alt er jo bare løgn fra henne! hun sier ikke noe sant om seg selv fordi hun heller velger å lyve for å fremheve seg selv. I tillegg så finner hun seg nye svært kortvarige "venninne-forhold" her på BIM og når hun møter de så bruker hun bare tiden på å prate dritt om alle andre her.

Hun har lurt meg og flere andre, jeg sier det bare, pass litt på, ikke alle er den de utgir seg for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. må jo være trist for det menneske det gjelder. Kan jo ikke ha det så godt, hvis det er det man bruker tiden sin til. Sender en trøste klem til dette menneske jeg, og håper hun kan finne verdier i liver som er mer verdt enn dette !

Skrevet

her loss.

Ikke la dette bli 4.de klasse-forum, da... Ble litt satt tilbake til intrigesuppa derfra nå, følte jeg... Lykke til med graviditene deres og de små som kommer, både til deg HI, og hele venneflokken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...