V.I.Bebbi er gravid Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Er det mange her som går på det nå om dagen? Jeg har gått på dobbel kur for ca ett år siden,og fikk kjempe vondt i magen når jeg skulle ha EL og mens...så jeg har kviet meg i nesten ett år for å begynne på ny runde,men legen ville jeg skulle ta enkel dose nå over en periode...så nå har jeg gått på d forrige mnd og begynte på n igjen i går..og jeg har ikke hatt noen uvanlige reaksjoner denne gangen..
74skytte Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg gikk på tre dobble kurer etter hverandre i fjor vår, og jeg har hatt to enkle runder med Pergo nå, med pausemnd. Jeg har merket det på forskjellige måter. Den aller første kuren i fjor, ble jeg veldig svimmel og uvel. De andre kurene har jeg bare hatt litt lett stikkninger i siden. Denne mnd har jeg hatt noen fryktelige hetetokter. Det kan følge med en del bivirkninger med Pergo, og alle opplever det forskjellig. Det er bra du ikke har hatt noen uvanlige reaksjoner de siste gangene da. Lykke til videre!
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Ja jeg oxo var veldig svimmel og så tåkete husker jeg,men nå så har jeg bare merket litt tåkete syn et par timer etter jeg har tatt tabletten,så jeg passer på å ta den en timestid før jeg legger meg denne mnd her.. lykke til du oxo...håper vi klaffer snart... "godt"å høre om ulike versjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå