Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Colargoll. Jeg kan synge i dur og moll. Noen galninger her?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Og hver dag fra ni til tolv gir jeg meg sangen helt i vold Fuglekongen vår pustet på meg lett og for Se så fint det går, tenk nå kan jeg synge stort Kvirrevitt kvirrevitt kvirrevitt
..idyll Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Og hver dag fra ni til tolv gir jeg meg sangen helt i vold Fuglekongen vår pustet på meg lett og søtt Se så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt Kvirrevitt kvirrevitt kvirrevitt KVITT Mange galninger her, du er en av de / oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå