Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 En dyktig journalist, programleder og nyhetsanker har gått bort. Teigene var et av de få nyhetsankerene som faktisk torde å vise at reportasjer og hendelser gikk inn på ham. Jeg kan huske flere ganger han måtte tørke vekk noen tårer etter et spesielt rått og fælt innslag fra en krig eller sultkatastrofe, eller at han smilte bredt etter et innslag som var spesielt morsomt. Jeg ble trist da jeg hørte denne nyheten:(
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jammen i all verden.. Han var jo ikke gamle karen? Kan jo ikke ha vært 60 år engang?! Hjertet eller noe da eller?
m-mamma Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det er skikkelig trist. Har vært en person og stemme som jeg liksom har vært godt kjent med helt fra barndommen.
NessaS Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Ja, jeg ble faktisk lei meg da jeg leste det på text-tv i går. Han var en av NRKs medarbeidere jeg likte best, mye på grunn av at han viste følelser og gjorde nyhetene litt mer personlige. Mine tanker går til hans etterlatte.
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Trist at såpass unge mennesker dør ja! Livet er uforutsigbart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå