Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Dvd - spiller i bil til barna?...
Tommage♀♂ Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde blitt skikkelig bilsyk om jeg måtte sett film under kjøring selv, så JEG kommer ikke til å bruke det.Men for åkorte inn lange turer for barna så.. Hvorfor ikke? Men ikke hele tiden! Litt tid må man kunne bruke på å dele inntrykk man får underveis=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg deler samme syn som deg Tommage.. =) Jeg blir skikkelig bilsyk, men.. Jeg husker da jeg dro på klassetur til Sverige, tv i bussen.. Det var jo faktisk ganske greit - egentlig. Men, ikke fra vi kjører til vi stopper. En film er greit på en tur. Men ikke mer, hehe:) Iallefall sier jeg det NÅ! Men kommer ikke til å kjøpe det enda på noen år. Daniel er bare 18mnd og han får det ikke før han blir større og iallefall ikke før han viser uttrykk over hvor kjedelig en biltur er. Husker da jeg dro på ferie.. Jeg var helt gal etter å bare se ut. =) Så om Daniel blir en slik type som meg, trenger han ikke!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde tenkt og kjøpe det men dyrt.. Vet ikke hvor jeg får tak i billigere.. skal være 2 stk.. Jeg kjører jo tilsammen ca 72 mil annenhver helg. kjedelig for sønnen min,,Greit med dvdspiller.. Han er 15 mnd..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Helt supert.. Stressa og slitne foreldre som irriterer seg over sutrende unger som krangler i baksetet er trafikkfarlige. Ha en dvd-skjerm og hodetelefoner til hver så unngår man det problemet.
mammaen til G & A Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Helt genialt!!! Tror alle vi reiser med paa fly over til Norge takker oss for at vi investerte i en slik spiller=) Lange reiser blir saa utrolig mye lettere naar man kan ta en pause med en morsom film=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå