Gå til innhold

Snille stebroren min. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos min mor i dag. Som hadde bursdag forrige uke, men var vekkreist. Stebroren min som blir 13 til jul blir alltid så glad når han hører at vi skal komme på besøk. og kjempefornærmet hvis ingen sier ifra når vi er kommet. ( var en gang på snarvisitt og han fikk vite at vi var der akkurat når vi skulle gå, han ble så lei seg, stakkar)

Da mamma fortalte han i dag at vi skulle komme opp, skyntet han seg på senteret og kjøpte en body og en liten leke til vårt lille gull.. Kjempenydelig ole brum body. Han er bare så flink til å finne gaver. :) Han gleder seg stort til å bli onkel, og han skryter til hele klassen om det. :) Han kjøpte tidligere i år en sånn bok med 365 godnattfortellinger i, til babyen og oss. og han kommer på det helt selv og. Har faktisk ønsket meg en sånn i mange år, men ikke fortalt det til noen.

Måtte bare skryte litt av han, for han finner på så mye fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at han gleder seg så mye!

Skrevet

Åh, nå ble jeg rørt! Har selv en halvbror på 13 som jeg er ustyrtelig glad i! -Men han er veldig ungdom av seg nå, så jeg tror ikke han hadde kommet på å gjøre noe sånt ;-b

Skrevet

får tårer i øynene jeg... litt emosjonell for tida kan du si!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...