Gå til innhold

Vanish....noen som har prøvd? Funker det eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi begynte å gi tran er det kommet gulgrønne flekker på mange av klærne til lille. Gulpetranflekker som ikke går vekk i vask! Synd med klærne da....lurer på om vanish fjerner sånne flekker?

Og om noen har et tips til hvordan eg kan unngå at alle klærne lukter tran etter vask?

....ups.....og DER kom eg på at eg har glemt å henge opp klesvasken og at eg har enda en maskin som må vaskes i kveld...det blir ei laaaang dib-natt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanish fjernet hvertfall blåbærflekkene påklærne her etter bare noen minutter=)

Det vi gjorde i tiden med trangulp var å ha smekke på henne hele tiden. Det ble mange flekkete smekker, men hva så?;)

Skrevet

Liten baby? Slutt med tran og gi d-vitamindråper frem til den er litt større isåfall.

Har tilgode å se at tran går bort i vask, men nå greier heldigvis snuppa å holde på den :)

Skrevet

Eg vil ikke slutte med tran, det er mye mer godt i tran enn d-vitaminer og vi har endelig klart å venne henne på det. Hun er tre mnd nå. Vi bruker smekke, men hun gulper mye og over hele seg ikke bare på smekka liksom....

Skrevet

Da må du vel nesten bare tåle flekkene hvis det ikke dukker opp et kanongodt tips for å få fjernet de.

Skrevet

Vanish er helt fantastisk, tar alt - bortsett fra tran... Alle flekker, uansett hvor tøffe de er - legg de i vann m vanish en stund og vask de etterpå. Ekstra vanskelig flekker har jeg på den vanish-gelen man får kjøpt.

Ang tran: Vi begynte å gi våre barn tran om kvelden mens de lå nakne på stellebordet. Dermed slapp vi også gulpingen av tran på klærne. Ikke så farlig om det kommer på pysjen, men vi hadde en smekke utenpå pysjen og vi da.

Skrevet

Hva me å gi barnet det om morgenen før klærne er kommet på eller om kvelden før pysjen er på? Det måtte jeg gjøre for å beholde klærne frie for tran! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...