Gå til innhold

Vært på føden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg akkurat kommet tilbake fra et besøk på føden.

Har hatt sinsykt mageknip i dag, så vondt at jeg har liggi i senga store deler av dagen. Ikke sånn rie vondt, men konstant knip. Når mannen min kom hjem fra jobb var magen så hard og vondt at tårene trilla når jeg reise meg fra senga. Så jeg ringte mamma og spurte hva hun syntes jeg skulle gjøre, og fikk beskjed om å ringe føden.

Ringte føden og pratet med en kjempe hyggelig jordmor. Fikk beskjed om å komme med en gang. Så vi hoppa i bilen og reiste. Ble møtt av ei hyggelig dame som tok oss med inn på undersøkelsesrommet. Det ble det satt på CTG registrering. Lå vel med registrering ca 40 min, men minsten ville ikke gi oss noen bevegelser. Men hjertelyden var bra. Drakk litt sagt og fikk så vidt det var en liten dytt så stille.

Legen kom og tok ultralyd. Babyen hadde vokst litt lite siden sist ultralyd, og hadde lite forstervann. Men ellers så alt bra ut. Legen tok en underlivs undersøkelse og skjekket modning og åpning. Var vist ikke helt moden (legen min sa sist uke at jeg var moden :-( ) men hun fikk inn litt over en finger. Så hun røska og dro, var d.... vondt... holdt på en liten stund. Legen skulle konferere litt med den legen som hadde bakvakt for å høre om jeg skulle komme tilbake dagen etter eller om to dager. Siden det var så lite aktivitet ville de ta en registrering til. Den var endel bedre. Så jeg fikk beskjed om å reise hjem å slappe av, og håpe at strippinga funka.

Så nå har vi akkurat kommet hjem. Har endel murringer og litt vondt i underlivet nå. Blør litt. Har fått ny time på torsdag kl.12, men fikk beskjed om at jeg skulle ringe med en gang det var noe!!!! Var vist veldig viktig!!! Hun håpa at strippinga klarte å sette igang noe. Så vi krysser finga her.. Blir uansett satt igang senest mandag, og det er en stor trøst i ventetiden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Krysser fingrene for at ting skjer for deg i natt!

Skrevet

Kryssar fingrar og tær for at det skjer noko hos deg snarleg!!! Og godt å vite at UANSETT må du ikkje vente lengre enn til måndag :) Men babyen kjem nok før det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...