Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 jeg har overhode ikke lyst på sex lenger ! jeg føler meg tjukk og uattraktiv, har masse luft i magen og vil helst ikke bli rørt i det hele tatt. jeg orker ikke tanken på å suge han heller.. veit ikke hva det er:( har bare så veldig, velgid lite lyst.. stakkars mannen min skjønner jo ingenting, han maser og prøver hele tida og er han heldig får han seg et dårlig samvittighets knull en gang i uka.. jeg synes ikke sex er godt lenger, når vi har sex gjør det ofte ondt i magen, jeg har mye luft i magen og jeg vil bare at han skal gjøre seg ferdig så fort som mulig. etter sex er jeg hoven nedentil og det svir, blir jo ikke så veldig våt når jeg egnetlig ikke har lyst.. kan noen hjelpe meg her? stakkars, stakkars mann...
Coolbela Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det er ikke noe stakkars mann.Herregud !!!!ÅÅ, blir så irritert når noen jenter tror det er så innmari synd på en mann/gutt som ikke får dekket sine sexuelle behov for en stakket stund.Gud bedre altså.Og slutt for all del å stille opp som ei hvilken som helst hore bare for at mannen skal få tømt seg.Kutt ut!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 hva faen?? jeg hadde selv syntes det hadde vært drit trist om jeg hadde normal lyst og han aldri orket å gjøre noe som helst for meg, mens jeg kosa og stelte for han døgnet rundt!!! nå har det gått flere måneder hvor jeg ikke har lyst i det hele tatt, og jeg synes faktisk det er helt forferdelig ovenfor han! selv om han sier at det er greit og han forstår osv. jeg vil være en god partner, både seksuelt og på alle andre måter, selv om jeg er gravid og føler meg litt gufsen! jeg stiller faen ikke opp som ei hore, jeg ønsker å stille om som en kjæreste for mannen jeg elsker, og ikke bare for at han skal få tømme seg, da kan han like godt gjøre det selv, men for å gi han nærhet og kjærlighet! herregud, du er fan meg ei syk dame! hadde ikke Du blitt usikker om partneren din ikke ville ha ligget med Deg på flere måneder? det hadde Jeg, om ikke jeg visste hvordan det e rå være gravid nemlig!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes du skal snakke med mannen din, forklare hvordan du føler.. Kanskje kan dere finne en løsning sammen.. Kan også være lurt å bruke glidemiddel når du ikke blir noe særlig våt.. Og hvis du bruker hånda på han på forhånd, mens du koser med han, kommer han nok fort når han først kommer inn i deg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 glidemiddel ja.. har faktisk Aldri brukt det! hadde jo vært en ide, finnes det ikke sånn som varmer?? hmm.. nå fikk jeg faktisk Lyst til å prøve det hehe, så lett var det:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Kjenner meg igjen i forhold til å miste lysten. Og sitte med dårlig samvittighet. Vil jo gjerne gi han litt kos. Samtidig så ønsker jeg jo selv at jeg skal få lysten tilbake også. Har ikke kommet så langt i svangerskapet og bare i slutten av 1. trimester. Men lysten har vært borte siden jeg fant ut at jeg er gravid og det er en god stund siden det ble noe kos sist. I tillegg sliter jeg med kvalme og da er det heller ikke behagelig å bli tatt på eller holdt rundt. Håper dette bedrer seg litt når kvalmen forsvinner. Ellers blir det lange måneder fremover.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Vil gjerne komme med en generell advarsel, gjerne rettet til menn og kvinnner som ikke tør si noe. Da jeg gikk gravid var jeg svært dårlig de første tre månedene, men dette brydde ikke mannen min seg om. Han maste kontinuerlig om sex og påstod jeg ikke var glad i ham når jeg ikke ville. Etterhvert når jeg ikke var så kvalm lenger lot jeg ham få viljen sin uten at jeg egentlig hadde noe særlig lyst. Det ble følelsesmessig slutt mellom oss før barnet vårt ble født. Jeg følte så stor avsky for ham seksuelt at jeg også mistet følelsene for ham. Har vært alenemor siden. Det er veldig viktig for begge parter å ha forståelse for de store hormonendringene som kvinner gjerne opplever i forbindelse med et svangerskap. Han har lært og jeg har lært. Jeg kommer aldri til å la noen presse meg til å ha sex mot min vilje i svangerskapet igjen, jeg vil gjerne være sammen med barnefaren denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 å herregud! jeg skjønner jo atjeg har verdens snilleste mann! jeg mista sexlysta for noen uker siden.(4-5) vi har snakket mye om det, jeg har forklart han hvordan jeg føler meg. kvalm, oppblåst, hodepine...kroppen føles rett og slett fremmed. han forstår dette godt, selv om han selvfølgelig savner sex. dette er mitt første svangerskap, å han er veldig hjelpsom og forståelsesfull overfor mine behov og manglende behov. siden vi snakker så mye om dette har vi blit veldig bevisst på at det er viktig at vi tar oss tid til nærhet på andre måter enn sex. vi sover fortsatt nakne å jeg holder rundt han. da slipper jeg presset på magen som kommer når han holder rundt meg. vi kysser mye og vi dusjer ofte sammen. smører hverandre inn med lotion, går romantiske kvledsturer og er kjærester på alle måter. vi har bare ikke sex. i lang tid var jeg veldig plaga med dårlig samvittighet, va lei meg og gråt masse. men etter å ha fått snakka skikkelig om det og lest litt om hvordan andre har det i samme situasjon føler jeg med bedre. å jeg vet at han klarer å vente til jeg er klar igjen. så til dere med menn som krever sex og kommer med idiotiske kommentarer som at dere ikke er glad i dem om dere ikke har lyst. tupp de i ræva, la de lese info om saken her inne eller i bøker og for guds skyld ikke ha sex om dere ikke vil jenter. det er skadelig for den psykiske helsa. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Skal gå direkte til Kondomeriet og kjøpe en sjømannsbrud med en gang graiditetstesten viser positivt. Jeg tar ingen sjanser neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå