Gå til innhold

var til jordmora i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hodet har festet seg, hadde et lite innlegg i går hvor jeg var nokså stresset over om ikke alt var greit+++

Er litt roligere i dag:o)

13 dager igjen å jeg er spent, føler meg egentlig ikke gravid i den forstand at det ikke har helt gått opp for meg enda.

Men alt går vell bra til slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorda går det med dere andre da:o)

Skrevet

Får det ikke til å gå opp for meg at jeg skal få et liv å ta vare på jeg. Jeg er fryktelig spent på hva som kommer fremover nå!

Skrevet

ja er det ikke rart og spennende at vi kan få til noe så nydelig:o)

Skrevet

Det kommer til a ga greit, vettu. Du har jo to fra for (ser det ut som) sa da vet du jo at nar bebisen kommer, sa faller liksom alle brikkene pa plass.

Selv var jeg ikke klar for at forstemann skulle komme ut. Skulle gjerne hatt han der en maned ekstra (haha - flyttet i slutten av 3.trimester og var ikke helt "klar" for han sann husmessig, serru...). Da han la der mellom bena mine rett etter at han kom ut, var det eneste jeg kunne tenke: "Hae????? Er det du som kommer?????" og "Na er han her - for alltid!!!!! " (siste leses med skrekkblandet fryd...) Men, sa snart vi kom oss ut av foden og opp pa barsel, sa falt ting liksom pa plass, og det var som om han hadde vaert der alltid. Gleder meg til a se lillenurket som kickbokser inni magen na, men ma vente til september, far jeg hape!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...