babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 har sammentrekninger i magen som er såååå vonde...må bare legge hendene foran ansiktet og lukke øynene hver gang det skjer..klarer ikke prate, så vondt gjør det...varer i rundt 60 sek...men lang tid imellom..fra 15-20 min..begynner ikke fullt så vondt, så tar det seg opp og så når det toppen, for deretter og dabbe av...jeg tror ikke jeg klarer og føde, for dette er vel ikke ordentlige rier engang..uff..har hatt litt rosa aktig utflod som senere ble til brun utflod..hmmm, og nå har jeg ingenting...jeg føder sikkert hjemme..skjønner meg ikke på alle disse tegnene, jeg...=(
VinterSol+2 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 det er sikkert de første riene, skal du se!! så spennende da. jordmora mi sier du skal prøve å gå litt rundt, det virker smertedempende. og har du god tid i mellom, så prøv å hvile litt, for det er sikkert ikke lenge igjen til du har dem tettere og mer regelmessig! oioi, tenk om du føder i natt da! var sikkert en form for tegningsblødning du hadde! så spennende! lykke til i natt!!!
72mod"ferdig" Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 fødselen er nok i gang den:) lykke til! hilsen en som er på overtid:(
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Tusen takk for svar jenter...jeg blir så usikker, liksom..har aldri vært borti noe sånt som fødsel før, så jeg er helt grønn..men kan hvertfall si at det gjør vondt, ja...nå er mannen min på jobb..håper ikke det skjer noe før han er hjemme ihvertfall..da blir jeg redd..dere kan gjerne få føde før meg!! =) synes dere jeg bør ringe føden og kansje få blitt litt mer beroliget? Er så redd for at noe skal skje mens mannen min er på jobb...
Xenaen Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Du kan vente enda ei stund, når det er såpass lang tid mellom. Prøv å puste deg gjennom riene dine - inn gjennom nesa - dypt, og ut gjennom munnen!! Hjelper kjempebra. Også varme omslag der det gjør vondt - risputer eller varmeflaske eller bare ei halvlitersflaske med varmvann- Badekar/dusj er jo også bra. Lykke til Babybooom, der ooser du forbi meg;)
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Takk, takk..jeg puster for harde livet gjennom hver rie...det hjelper..prøvde også og gå som vintersol over her sa mens jeg pustet for harde livet..det hjalp litt også..har også vært i dusjen..det var behagelig.. Nå er jeg nede i ti min..jeg er lei..er så trøtt, har så lyst på en liten pause i et par timer så jeg kan sove litt, men jeg blir nok sittende her med mine smerter...kommer til og være utslitt til fødselen..uff..jaja, får bare bite tennene i sammen..
Xenaen Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Det går nok bra skal du se! Jeg måtte bare stå opp igjen, fikk IKKE sove. Alt var ubehagelig. Kanskje sofaen er bedre...? Lå også å tenkte på ungene og alt sammen, så da blir det litt vanskelig å finne roen.
lemontree Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Nå er jeg spent på hvordan natten din er blitt, og om du ligger der med en liten en akkurat nå...! Sender deg mange varme tanker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå