Gå til innhold

ang hjertelyd.gutt eller jente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen å målte i dag.den var på 155 på babyen. hva tipper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har absolutt ingen betydning på kjønnet til barnet,,det er

bare gammel hear say som man sier..

Jeg har spurt noen forskjelige leger og jordmødre om det, og alle sa

at det bare er humbug..

Men i følge den gamle overtroen, tilsvarer det jente.Så du får se da :-))

Skrevet

Jeg hadde 158 i hjerteslag, men får gutt så det stemte ikke her i hvertfall.

Skrevet

Ja, der ser du :-))

Skrevet

Hjertelyden på min lille var på 178 i uke 11! :) Så var den på 168 i uke 14. Nå har den stabilisert seg på 160... Legen tippet jente i uke 11 og det er det gitt! :)

Skrevet

Hjertelyden på babyen min ligger på 150 og jm sa at det kunne "høres" ut som jente og det stemte det i mitt tilfelle.

Skrevet

Det er nok bare tull og tøys dette med hjertelyd og kjønn ja....

Var en laaang tråd om dette på Skravle for litt siden, og der var det nesten overtall av jenter som opplevde det stikk motsatte av den gamle overtroen at høye hjerteslag=jente og omvendt.

Selv hadde jeg rundt 140-150 på førstemann og det ble gutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...