mammatil2. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 var hos legen å målte i dag.den var på 155 på babyen. hva tipper dere?
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det har absolutt ingen betydning på kjønnet til barnet,,det er bare gammel hear say som man sier.. Jeg har spurt noen forskjelige leger og jordmødre om det, og alle sa at det bare er humbug.. Men i følge den gamle overtroen, tilsvarer det jente.Så du får se da :-))
mamman til gogutten Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde 158 i hjerteslag, men får gutt så det stemte ikke her i hvertfall.
Minigull07/11 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Hjertelyden på min lille var på 178 i uke 11! Så var den på 168 i uke 14. Nå har den stabilisert seg på 160... Legen tippet jente i uke 11 og det er det gitt!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Hjertelyden på babyen min ligger på 150 og jm sa at det kunne "høres" ut som jente og det stemte det i mitt tilfelle.
*Lenn* :-)) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Det er nok bare tull og tøys dette med hjertelyd og kjønn ja.... Var en laaang tråd om dette på Skravle for litt siden, og der var det nesten overtall av jenter som opplevde det stikk motsatte av den gamle overtroen at høye hjerteslag=jente og omvendt. Selv hadde jeg rundt 140-150 på førstemann og det ble gutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå