nettie med 4 små Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hvor lenge blødde dere etter fødselen, og er det sånn at man ikke kan bruke ob? Hater bind....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke født før, men vet at man ikke skal bruke ob. Det fleste sier at det er det siste de ville ha brukt også... Renselsestiden er vel ca 6 uker.
heioghopp! Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 tror jeg blødde ca 2 uker, skal vell helst ikke bruke tamponger pga infeksjonsfare,,,,,,,,,,
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 De fleste blør vel i ca 2 uker hvor det kommer en del,og deretter kan en blø i opp til 6 uker uten at det er unormalt. Men OB skal du ikke bruke,for dette her skal ut... Du vil nok ikke bruke OB heller... Usj...=)
Tiddelidu Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg blødde i 8 uker, eller dvs det var skikkelig blødning bare første uka eller så. De andre ukene kunne jeg fint bruke bare truseinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg og sambo hadde sex etter 3 uker (andre fødsel og god form:-)) og da blødde jeg (selvfølgelig) ikke lengre... Så da slapp jeg bra unna,men hadde ingen rifter eller sting da...
Audacious Angel Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg blødde vel mye i ca to uker så rot det seg ned. Hele renselsen varte vel i ca 6 - 7 uker. Jeg kan love deg at ob er det siste du har lyst til å dytte oppi.... Det var overraskende deilig å ha et tykt, mykt bind å sitte på den første tiden. Du blir litt mørbanket. Ellers er det jo også det problemet med at slimhinnene dine blir litt tørrere etter en fødsel... ikke så lett å få en ob inn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå