Gå til innhold

Gjorde deres mann fine ting for dere da dere var gravide? Hva da i såfall :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løp han på butikken hvis du var sugen på noe?

Maserte han deg uten du måtte spørre?

osv osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. i grunn ikke... Han var fra seg av bekymrelse da jeg var på sykehuset da.. Eller forresten da jeg kom hjem, og ble liggende på sofaen fortsatt ikk ehelt i form, så dro han andre sofaen inntil og la seg ned og bare holdt rundt meg leeeeeeeenge. Snakket om hvor mye han hadde savnet meg og hvor bekymret han hadde vært.

Sånn bortsett fra det så gjorde han ikke så mye fint, bortsett fra å ikke spise grandiosa da.. jeg spydde av lukta.

Skrevet

Jeg var kjempedårlig nesten hele svangerskapet (siste måneden var ok), kasta opp hele tiden og klarte ingenting. Så han gjorde alt husarbeidet, tok seg fri fra jobb for kjøre meg til kontroller slik at jeg slapp å sitte å kaste opp på bussen... Og han jobber et godt stykke unna og må ta ferge. Hvis det var noe jeg trodde jeg kanskje klarte å spise litt av, så kjørte han og kjøpte det med en gang. Jeg klarte ikke å dusje selv på noen måneder, så da hang jeg over badekaret og kasta opp mens han vaska håret mitt. Må jo nesten le litt av det nå, men det var helt grusomt. Men det hadde vært enda verre hvis jeg ikke hadde hatt han:)

Skrevet

Ja, han kjøpte det jeg fikk dilla på...var ikke mye jeg fikk i meg, så da følte han vel at han måtte få tak i det jeg klarte å få i meg;o)

Ellers var og er han veldig omtenktsom på alle mulige måter - verdens beste pappa:o)

Skrevet

kom med vann når jeg spydde,lagde middag hver dag,reiste til alle døgnets tider for å kjøpe det jeg ville ha og klagde ikke på lite sex

Skrevet

Jeg var innlagt en stund før jeg ble satt igang. Han kom på besøk hver dag, og lå ved siden av meg i senga og kosa masse. En lørdag kjøpte han min favoritt-pizza og tok med laptoppen og en leiefilm. Så vi lå i senga og spiste pizza og så på film. Rene idyllen der på sykehuset faktisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...