Ikke anonym! Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. juni 2007 OK- trodde jeg hadde gått glipp av noe, jeg :-) Takk for oppklaringen!
doffine Skrevet 12. juni 2007 #27 Skrevet 12. juni 2007 Nå har du jaggu fått svar tilbake gitt:-)) heheheh... Jeg kan ikke gå å legge meg enda, dette er jo moro:-))
Ikke anonym! Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. juni 2007 hehe- fikk meg en trøkk der, ja....men bedre å være ei mærr enn en uvettig purke!
Ikke anonym! Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #30 Skrevet 12. juni 2007 nå er tennene pusset :-) Nattinatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå