Gå til innhold

Føde-i-natt-klubben: Oppdateringar?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har noko nytt å berette? Nokon som føler at det blir fødsel i natt eller?

Her er det berre kynnarar og murringar om kvarandre og eg har veldig vondt i magen, men det tek seg jo berre ikkje opp... Kjem litt slim på papiret etter dobesøk, trur slimproppen min går litt etter litt (kom ein stor "snørr"klump for åtte dagar sidan, og litt småslim etter dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 6 dager igjen og har tatt akupunktur hos jordmor i dag, så håper det skjer noe snart:-)

Skrevet

Melder meg inn i klubben. Håper noe skjer snart. Har hatt blod i slimet og maseriene blir bare sterkere og sterkere. åtte dager er jeg over også, så nå får nok være nok!

Skrevet

nei her skjer det ikke en ting. :( så jeg skal sove nå å håpe at jeg våkner i natt med masse vondter! :) :) lykke til dere andre! :)

Skrevet

masse kynnere/maserier, men de gir seg som regel når jeg legger meg.. desverre..

tegningsblødning i går, men ellers lite som tyder på at det skjer noe i natt.. men skulle ønske det gjorde det!!!

*be til høyere makter... gi meg ungen min nåå!!!*

melder meg inn i klubben, og håper vi alle ligger og skriker i løpet av natta:)

Skrevet

Håper dere føder snart,stakkars fødeklare damene...;-)))

Skrevet

Melder meg inn jeg :) hadde termin i går.. Men jeg har vært hos jordmor i dag, og jeg var ikke moden! Snufs... Men var noen som sa at man kan føde/gå i fødsel uten at man er moden, så klamrer meg til håpet hehe:)

Skrevet

La inn et eget innegg jeg! Akkurat kommet hjem fra føden!

Skrevet

0 dager igjen, men det ser ikke ut som om det skal skje noe her... trur ikke slimproppen e gått

Skrevet

Har fortsatt en og anna vond kynner, ellers ingenting. Er deppa og alt er bare bæsj. Savner ungene og mannen og huset mitt og alt. Vil hjem.

var hos jordmor i dag og fikk målt bt, det var helt fint, og urinen også. Hun lytta nå på lillebane, og alt var fint. Har det vel for fint muligens.

Skrevet

No har eg akkurat hatt masse blodslim etter dotur og sit med vondtar kvart 15min omtrent, men det er ikkje SÅ vondt liksom... Men kjennes likevel annleis ut enn kynnarar, fordi det gjer *vondt* og så byrjer det nederst i magen og dreg seg oppover. Også murringar i korsryggen, som om ein ikkje klarer å strekke heilt ut ryggen liksom, at den er permanent svai (vanskelig å forklare)

VIL AT DET SKAL TA SEG OPP!!

Skrevet

Prøve å sove litt til, har legetime i morgon klokka ni, men HÅPER eg ikkje skal dit... Føler at ting roa seg litt no (dumme BiM!) så eg prøver å legge meg litt og slappe av igjen...

Skrevet

Fått sove??? Det gikk heller dårlig her!!!

Skrevet

Her skjer det ingenting lenger.Har hatt kynnere og maserier (begynnte tirsdag for tre uker siden) og nå først kjenner jeg ingenting.

Gikk meg to lange turer i går ,men ikke snakk om at jeg kjenner noe.Huff dette er frustrerende.Er 5 dager over termin,og overklar til fødsel.

Skrevet

terminen er i dag, ingen slimpropp er gått her og ingen maserier eller kynnere så langt i dag.. Det eneste er en vill sparkebaby som tydeligvis trives! Vil ha leieboeren min ut nå jeg!!!! Har lyst til å se henne nå!

Skrevet

Har ikke føda i natt heller. Og jeg er så lei. Blir mye syting på slutten gitt:)

Skrevet

Tja, fekk sove frå halv fem til seks utan problem, så kom taka tilbake, men dei vil jo ikkje bli regelmessige eller skikkelig vonde... Framleis masse blodslim og nesten-diaré (herleg!)

Går berre litt fram og tilbake og prøvar å slappe av. Det kan jo ta dagar framleis, så eg sparar litt på energien :) Og meksikanaren får eg nok ikkje i senga igjen, han føler seg litt seksuelt misbrukt trur eg *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...