supermummy Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har adsl på maskina mi, men må koble meg opp manuelt med brukernavn og passord hver gang. Hordan går jeg frem for å bli koblet opp automatisk når jeg klikker på internet explorer-ikonet??
* 5 om dagen * Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hei. da går du oppe på menylinja, trykker verktøy, og på den rullgardinen, helt nederst så står det alternativer for internett. klikk deg inn der, så kommer det opp en liten side, der trykker du tilkoblinger,oppe i menylinja, så er du der du kan sette opp direkte tilkobling..."ring aldri et nummer" tror jeg det er.... hvis ikke dette funker,kan du sende meg en pm :-))
supermummy Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Det går ikke...andre som kan hjelpe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå