Gå til innhold

trenger hjelp av noen datakyndige!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har adsl på maskina mi, men må koble meg opp manuelt med brukernavn og passord hver gang. Hordan går jeg frem for å bli koblet opp automatisk når jeg klikker på internet explorer-ikonet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

da går du oppe på menylinja, trykker verktøy, og på den rullgardinen, helt nederst så står det alternativer for internett.

klikk deg inn der, så kommer det opp en liten side, der trykker du tilkoblinger,oppe i menylinja, så er du der du kan sette opp direkte tilkobling..."ring aldri et nummer" tror jeg det er....

 

hvis ikke dette funker,kan du sende meg en pm :-))

Skrevet

Det går ikke...andre som kan hjelpe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...